سبک بازی پرسپولیس به فوتبال اسپانیا نزدیک است

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس :

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد مدیران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت : پس از تعطیلی مسابقات به دلیل نداشتن سرمربی روند فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات به تاخیر افتاد. بیشتر زمان مدیران برای انتخاب «خوان کارلوس گاریدو» سپری شد و اکنون هم باید مطابق نظر او اقدام به جذب بازیکن کنند.

سبک بازی پرسپولیس به فوتبال اسپانیا نزدیک است

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد مدیران  پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت : پس از تعطیلی مسابقات به دلیل نداشتن سرمربی روند فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات به تاخیر افتاد. بیشتر زمان مدیران برای انتخاب «خوان کارلوس گاریدو» سپری شد و اکنون هم باید مطابق نظر او اقدام به جذب بازیکن کنند.
وی افزود : جدایی بازیکنان از پرسپولیس مشکلی برای تیم ایجاد نمی‌کند به شرطی اینکه نفراتی که جایگزین آنها می‌شوند دارای عملکرد به مراتب بهتری از بازیکنان جدا شده داشته باشند. پرسپولیس هنوز زمان طلایی نقل و انتقالات را از دست نداده است و مدیران به دنبال ایجاد شرایطی هستند تا در بازار نقل و انتقالات قیمت‌های نجومی بازیکنان شکسته شود.
کارشناس فوتبال در خصوص حضور گاریدو در ایران و اینکه در فصل گذشته مربیان اسپانیایی عملکرد خوبی را نداشتند و خیلی زود از باشگاه‌های لیگ برتری کنار گذاشته شده‌اند، گفت: نمی‌شود خیلی زود در مورد عملکرد گاریدو نظر داد و این مورد که مربیان اسپانیایی گذشته در ایران موفق نبوده‌اند و همین موضوع در روند کاری گاریدو نیز تاثیر خواهد گذاشت را هم قبول ندارم. خیلی از مربیان ایتالیایی هم موفق نبوده‌اند اما این دلیل نمی‌شود که بگوییم مربیان ایتالیایی عملکرد بدی دارند. سبک بازی پرسپولیس به فوتبال اسپانیا نزدیک است و باید دید گاردیو چگونه کارهای تاکتیکی خود را در پرسپولیس اجرا خواهد کرد.
او تصریح کرد: گاریدو در تیم‌هایی که هدایت آنها را بر عهده داشته توانسته عنوان قهرمانی هم کسب کند و به نظرم مربی ضعیفی نیست و اگر سیاست جذب بازیکنان با تفکرات او همخوانی داشته باشد گاریدو در پرسپولیس موفق خواهد شد.