نوشاد و نیما انگیزه زیادی برای درخشش در پاریس دارند

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز:

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز قبل از حضور در المپیک پاریس اظهار داشت: از ۱۴ تیر ماه در اردوی نوشهر هستیم و بچه ها صبح و بعد از ظهر تمرین می کنند. این اردو تا ۲۵ تیر ادامه دارد و ۲۹ تیر هم عازم پاریس خواهیم شد. طبق برنامه یک هفته هم آنجا اردو داریم.

نوشاد و نیما انگیزه زیادی برای درخشش  در پاریس دارند

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز  در مورد اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز قبل از حضور در المپیک پاریس اظهار داشت: از 14 تیر ماه در اردوی نوشهر هستیم و بچه ها صبح و بعد از ظهر تمرین می کنند. این اردو تا 25 تیر ادامه دارد و 29 تیر هم عازم پاریس خواهیم شد. طبق برنامه یک هفته هم آنجا اردو داریم.
وی در مورد شرایط نوشاد و نیما عالمیان گفت: شرایط خوبی دارند و هر دو با جدیت بسیار بالا و با شور و انگیزه زیادی تمرین می کنند و به دنبال این هستند که نتایج خوبی را در المپیک کسب کنند و بهتر از دوره‌های قبلی باشند.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص اینکه چه پیش بینی از نتایج در المپیک دارد، عنوان کرد: همیشه گفتم پیش بینی نتایج سخت است و همه چیز به روز مسابقه باز می گردد. ممکن است یک بازیکن در اوج آمادگی باشد، اما روز قبل از مسابقه سرما بخورد یا مصدومیتی پیدا کند..
وی ادامه داد: از سوی دیگر قرعه هم نقش بسیار زیادی دارد و اینکه یک بازیکن بازی اول خود را ببرد، قطعا روحیه اش برای بازی های بعدی بالاتر خواهد رفت و استرس کمتری خواهد داشت.
لطف الله نسبی در مورد اینکه چقدر امیدوار است نتایج خوب بازی‌های آسیایی هانگژو در المپیک تکرار شود، گفت: المپیک میدان بسیار بزرگی است و علاوه بر قدرت های آسیایی، قدرت های دیگر اروپایی و آفریقایی هم حاضر می شوند و قطعا مسابقاتش سخت از بازی های آسیایی است، اما همانطور که گفتم نوشاد و نیما انگیزه زیادی دارند که نتایج بهتری نسبت به دوره‌های قبل بگیرند و ما هم امید زیادی داریم.