پیام وزیر نفت به مناسبت روز حراست

وزیر نفت در پیامی به مناسبت روز حراست، سازمان حراست صنعت نفت را چشم بیدار و ذهن هوشیار این صنعت دانست.

پیام وزیر نفت به مناسبت روز حراست

وزیر نفت در پیامی به مناسبت روز حراست، سازمان حراست صنعت نفت را چشم بیدار و ذهن هوشیار این صنعت دانست.
به گزارش شانا، در متن پیام جواد اوجی، وزیر نفت، به مناسبت روز حراست، آمده است: سازمان حراست صنعت نفت همواره به‌مثابه مجموعه‌ای توانمند و پویا در زمینه پاسداری از امنیت و صیانت از سرمایه‌های انسانی و تأسیساتی این صنعت راهبردی نقش‌آفرینی کرده است.
همه ما باید بر این موضوع واقف‌ باشیم که کارکنان عملیاتی و ستادی این دستگاه عظیم و گسترده صنعتی و اقتصادی، فقط در سایه وجود کارشناسان و نیروهای مؤمن و سخت‌کوش سازمان حراست به‌عنوان چشم بیدار و ذهن هوشیار صنعت، توانسته‌ایم همواره در اجرای وظایف دشوار و پراهمیت محوله به‌ بهترین شکل ممکن عمل کنیم.
بدون تردید حفظ کرامت انسانی در ارتباطات سازمانی، به‌ویژه در برخورد مناسب با همکاران، مراجعان و مرتبطان، روزآمدسازی دانش مدیریت، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، از وظایف مهمی است که همکاران این سازمان در همه رده‌ها باید مدنظر قرار دهند و اسباب تحقق اهداف حفاظتی و پیشرفت برنامه‌های حراست را فراهم سازند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز حراست، به همه شما همکاران شریف در سراسر صنعت نفت که در موقعیت‌های دشوار کاری، پیوسته با صداقت، راستی و حسن اعتماد عمل کرده‌اید، صمیمانه خسته نباشید عرض کرده و از خداوند سبحان برای شما عزیزان سلامت و سربلندی آرزو می‌کنم.
به‌یقین بالندگی این صنعت، مرهون پایمردی‌ شما نیروهای ایثارگر و صادق بوده و این رشادت‌ها در خاطر همکاران، ماندگار خواهد ماند.