كلید برون رفت از گرمای بی سابقه تابستان جاری، همدلی و مشاركت عمومی در استفاده بهینه از برق است

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت:با کمک هم به راحتی می توانیم از اوج بار امسال نیز عبور کنیم و اوقات روشنی را برای یکدیگر رقم بزنیم.

رشت-سیده حدیث میرزاده
دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت:با کمک هم به راحتی می توانیم از اوج بار امسال نیز عبور کنیم و اوقات روشنی را برای یکدیگر رقم بزنیم.
وی افزود:عبور از اوج بار سال جاری، مستلزم همکاری، همدلی، مساعدت و مشارکت همه هموطنان بوده و نقش یکایک افراد در این خصوص، پررنگ و با اهمیت است.
دشت بزرگ ایجاد حساسیت در زمینه استفاده درست از برق را ضرورتی انکارناپذیر عنوان کرد و گفت:نگرش استفاده هوشمندانه از برق باید با ایجاد حساسیت، نهادینه شود تا رفتاری منطقی و درست در استفاده بهینه از برق را شاهد باشیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: برای آنکه شاهد رفتاری همه گیر در حوزه مدیریت مصرف برق از مشترکان باشیم، پیام های مدیریت مصرف برق باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشند.
وی افزود:پیام های مدیریت مصرف، باید شامل تمامی حامل های انرژی بوده تا از هدر رفت منابع مالی جلوگیری کنیم.همچنین این پیام ها باید مستمر و منحصر به فصل و روزهای خاصی از سال نباشد.
دشت بزرگ اضافه کرد:از دیگر ویژگی‎های پیام های مدیریت مصرف، مشارکت، دخیل و درگیر بودن تمامی دستگاه ها، نهادها در اين موضوع است و این وظیفه بزرگ ملی نباید به دستگاه خاصی محول شود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت:با رعایت این موارد، بطور حتم شاهد تحولی اساسی در فرهنگ استفاده بهینه از انواع انرژی خواهیم بود و همگان از این نعمت ها بهره مند شده و از آن لذت خواهند برد.
دشت بزرگ با اشاره به استقرار گنبد حرارتی گفت:بدون شک، تنها راه برون رفت از این شرایط سخت و اضطرار که گرمای بی سابقه ای منطقه ایران و کشورهای اطراف را احاطه کرده ، همدلی و همراهی هموطنان عزیز است تا بتوانیم با موفقیت از آن عبور کنیم.