فعالیت ۲۱ بازارچه صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری

۲۱ بازارچه دائمی و موقت عرضه صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری فعال شد.

۲۱ بازارچه دائمی و موقت عرضه صنایع دستی در چهارمحال
 و بختیاری فعال شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، تسهیل در عرضه محصولات صنایع دستی استان به مسافران و گردشگران را از اولویت‌های این اداره‌کل برشمرد و گفت: در همین راستا ۲۱ بازارچه و مرکز دائمی و موقت عرضه صنایع دستی در استان ویژه فصل تابستان فعال شده است.
مهراب محمدی افزود: سه بازارچه دائمی عرضه محصولات صنایع دستی در استان فعال است که دو مورد آن در میدان قدس و خانه ستوده چالشتر شهرکرد و یک مورد آن در پل مصلای بروجن دائر است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل تابستان این استان به واسطه آب و هوای مطبوع میزبان جمعیتی از گردشگران است از همین رو تلاش شده در کنار بازارچه‌های دائمی، مراکز عرضه موقت صنایع دستی نیز در کانون‌های گردشگری استان راه‌اندازی شود تا بتوان از ظرفیت گردشگری تابستانی استان در راستای معرفی و فروش صنایع‌دستی استان بهره گرفته شود.
معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای نمونه مراکز موقت عرضه صنایع دستی در استان در پل زمانخان، چشمه برم لردگان، پیرغار شهرستان فارسان و دیگر کانون‌ها و مراکز پربازدید گردشگری استان فعال شده است.