جمع‌آوری ۷۳۳ معتاد متجاهر در غرب تهران

بازداشت ۲۴۵ خرده فروش موادمخدر؛

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از جمع آوری ۷۳۳ معتاد متجاهر از سطح شهرستان‌های این منطقه خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از  جمع آوری ۷۳۳ معتاد متجاهر از سطح شهرستان‌های این منطقه خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین زلفخانی با اشاره به اجرای مرحله جدیدی از طرح آرامش در شهر گفتت:‌ در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق‌های افراد توزیع کننده موادمخدر، معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.
وی با اشاره به کشف ۸۶ کیلوگرم انواع موادمخدر در جریان اجرای طرح آرامش در شهر در شهرستان های تابعه غرب استان تهران، تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح، در یک هفته گذشته، ۲۴۵ خرده فروش مواد افیونی هم دستگیر شدند.  به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تعداد ۷۳۳ معتاد متجاهر نیز از سطح معابر جمع‌آوری شده و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد و بازپروری انتقال داده شدند.