خرید ۲۸ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات راهداری البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از خرید ۱۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۱۵ دستگاه تجهیزات راهداری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان جهت استقرار در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد .

خرید  ۲۸  دستگاه انواع  ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات راهداری البرز

کرج-فرشته خاکپور  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از خرید ۱۳  دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین  و ۱۵ دستگاه تجهیزات راهداری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان جهت استقرار در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد .
به گزارش خبرنگار آفرینش به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ؛ علی زندی فر اظهار کرد: با خرید  ۱۳  دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای راهداری البرز آمار ماشین آلات راهداری این استان به ۱۵۹ دستگاه افزایش یافت.
مدیر کل راهداری البرز تصریح کرد: ۷  دستگاه لودر ۵  تن،  ۴  دستگاه کامیونت گشت راهداری ، یک دستگاه اسکیدلودر(بابکت)،یک دستگاه لیفتراک، ۴  دستگاه برف خور تراکتوری ،۱۰  تیغه برف روی کامیونی و یک دستگاه کفی دو محور با اعتباری بالغ بر ۷۰  میلیارد تومان از بودجه های ملی و استانی خریداری شد.
زندی فر خاطرنشان کرد: در همین راستا با توجه به فرارسیدن فصل سرما بازسازی و تعمیر ۲۱ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین این اداره کل در دستور کار قرار گرفت. که با استفاده از توان نیروهای این اداره کل ۱۷ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین استان های البرز،تهران ،مازندران ،قزوین و جنوب سمنان (شاهرود) با اجرا ‌و نظارت این اداره کل در این استان درحال بازسازی و تعمیر اساسی می باشد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خاطرنشان کرد : ماشین آلات جدید خریداری شده، در محورهای مواصلاتی استان مورد استفاده قرار خواهند گرفت .