ضرورت توجه به پرورش در آستانه آغاز سال تحصیلی

در یکصدونهمین شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس مطرح شد؛

اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس در یکصدونهمین جلسه این شورا با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بر ضرورت توجه به امر آموزش و پرورش در مدارس تاکید کردند.

شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس در یکصدونهمین جلسه این شورا با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بر ضرورت توجه به امر آموزش و پرورش در مدارس تاکید کردند.
یکصدونهمین شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس، با حضور حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی، مهدی تاج الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا و حضور دیگر اعضا برگزار شد.
مهدی تاج الدینی دبیر شورا در ابتدای این نشست ضمن تبریک اعیاد و مناسبت‎های ربیع الاول به ارائه گزارشی مبسوط از مصوبات جلسه پیش پرداخت و سپس هر یک از اعضا، اقدامات صورت گرفته در این خصوص را تشریح کردند.
سخنران بعدی این نشست حجت الاسلام و المسلمین حمزه محمدی امام جمعه شهرستان قدس بود که با گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس، اقدام خبیثانه رژیم صهیونیستی را در اقدام تروریستی علیه نیروهای حزب الله محکوم کرد و اظهار داشت: خط مقاومت، همچنان به پایداری و استقامت خود در برابر؛ رژیم کودک کش صهیونیستی ادامه خواهد داد و ملت مظلوم فلسطین تا آزادی سرزمین های خود از پای نخواهد نشست و آزادی خواهان در سراسر جهان به این نهضت خواهند پیوست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس با اشاره به آغاز سال تحصیلی بر ضرورت توجه به موضوع آموزش و پرورش تاکید و بیان کرد: نهادهای متولیان امر آموزش موظف هستند تا در کنار آموزش به امر خطیر پرورش به صورت جدی پرداخته و این امر در اولویت سیاستگذاری‎های خود قرار دهند.امام جمعه شهرستان قدس، بستر زمینه سازی فرهنگی در خصوص مسئله حجاب را از مدارس دانست و عنوان کرد: ترویج و تشویق به حفظ حجاب باید از مدارس، نهادینه شود و تربیت مربیانی که بتوانند، دانش آموزان را با استدلال های موثر به حفظ حجاب ترغیب کنند از جمله اقدامات اثرگذار در این موضوع است.
وی ساماندهی خبرنگاران بومی را جهت انعکاس و بازتاب اخبار شهرستان قدس ضروری عنوان کرد و خواستار بهره گیری شایسته از این ظرفیت در راستای توسعه هرچه بیشتر منطقه شد.
در پایان این نشست اعضای حاضر، برنامه های خود را در برپایی هرچه باشکوه تر مراسم هفته وحدت و بزرگداشت دفاع مقدس تشریح کردند و مصوباتی در این ارتباط به تصویب اعضا رسید.