علاوه بر تاکتیک ، گاریدو در زمینه آنالیز هم بهتر عمل کرد

فرشید طالبی کارشناس فوتبال :

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم رقابت های لیگ برتر موفق شد تیم استقلال را شکست دهد ، فرشید طالبی کارشناس فوتبال در خصوص این بازی گفت : دربی تقابل دو فلسفه متفاوت فوتبال بود، یک فلسفه اینکه خودش را با حداقل ضربه به دروازه حریف برساند و فلسفه دیگر بازیسازی از خط دفاعی و مالکیت توپ بود. پرسپولیس به دنبال بازیسازی بود و با استفاده از هافبک های طراح و خلاق خودش نبض و کنترل بازی را در دست گرفت.

علاوه بر تاکتیک ، گاریدو در زمینه آنالیز  هم بهتر عمل کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم رقابت های لیگ برتر موفق شد تیم استقلال را شکست دهد ، فرشید طالبی کارشناس فوتبال در خصوص این بازی گفت : دربی تقابل دو فلسفه متفاوت فوتبال بود، یک فلسفه اینکه خودش را با حداقل ضربه به دروازه حریف برساند و فلسفه دیگر بازیسازی از خط دفاعی و مالکیت توپ بود. پرسپولیس به دنبال بازیسازی بود و با استفاده از هافبک های طراح و خلاق خودش نبض و کنترل بازی را در دست گرفت. هافبک های استقلال بیشتر تخریب گر و جنگنده بودند. در نیمه دوم هم هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم احساس می شد این بازی مساوی تمام شود. نیمه اول دربی فوتبالی تر بود.
در نیمه دوم با حضور بازیکنانی که باز هم خلاقیت داشتند پرسپولیس استفاده بهینه را انجام داد. سعید مهری در توپ دزدی خیلی خوب است. در نهایت تاکتیک پرسپولیس به استقلال کاملا چربید و پیروز شد.
وی افزود : به جز تاکتیک ، گاریدو در زمینه آنالیز هم نسبت به نکونام بهتر عمل کرد. برای مصداق حرفم به این نکته اشاره می کنم. رامین رضاییان در 4 بازی استقلال جز فعال ترین بازیکنان این تیم بود اما در دربی کمترین توپ به رضائیان رسید! گاریدو با آنالیز خوبش سمت راست استقلال را با وحید امیری و محمدی به خوبی مهار کرد و استقلال فلج شد. با مهار رضاییان استقلال دچار چالش شد. این براساس آنالیز خوب گاریدو و طراحی تمرین تیم صورت گرفت. گاریدو نشان داد درک بسیار خوبی از بازیکنانش هم دارد.