کاهش ۶۰ درصدی قیمت محصولات در میادین میوه و تره‌بار شهرداری

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری گفت:با افزایش حضور تولیدکنندگان در بازارها، قیمت برخی محصولات بین ۲۵ تا ۳۰ درصد و برخی دیگر تا ۶۰ درصد نسبت به میانگین شهر تهران کاهش یافته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری گفت:با افزایش حضور تولیدکنندگان در بازارها، قیمت برخی محصولات بین ۲۵ تا ۳۰ درصد و برخی دیگر تا ۶۰ درصد نسبت به میانگین شهر تهران کاهش یافته است.
به گزارش مهر، مهدی بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به تدابیر مدیریت شهری در راستای تقویت ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان اظهار کرد: با توجه به تدابیر شهردار تهران و معاونت خدمات شهری، همکاری با تولیدکنندگان در این دوره افزایش یافته و هدف ما این است که تولیدکنندگان نقش پررنگ‌تری در بازارها داشته باشند و حضورشان روز به روز پررنگ‌تر شود.
وی افزود: نتایج این اقدامات در کاهش محسوس قیمت‌ها و ارتقای کیفیت محصولات مشهود است.به‌عنوان مثال، مرغ‌های عرضه‌شده در غرف میادین میوه و تره‌بار، کیفیتی مشابه برندهای درجه یک کشور دارند
 و با حداقل قیمت در دسترس مردم قرار می‌گیرند.این موفقیت نتیجه حضور مستقیم تولیدکنندگان و رابطه سازمان با آنهاست.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تصریح کرد: هدف ما کنترل نوسانات بازار و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مردم است. در برخی کالاها، فاصله قیمتی نسبت به میانگین شهر تهران بین ۲۵ تا ۳۰ درصد و در برخی محصولات تا ۶۰ درصد کاهش قیمت است که با استقبال ویژه مردم نیز همراه بوده است. افزایش مراجعه و فروش در میادین نیز شاهدی بر این موفقیت است.