خبـــــــر

۰

 

     ابتلاي 11 مامور سرويس مخفي ايالات متحده به کرونا

    اسناد جديد نشان از آن دارد که 11 تن از اعضاي سرويس مخفي ايالات متحده به کرونا مبتلا شده‌اند.

    به گزارش ايلنا به نقل از پايگاه اينترنتي کنگره آمريکا، اسناد جديد نشان از آن دارد که شماري از اعضاي سرويس مخفي ايالات متحده به کرونا مبتلا شده‌اند. اسناد دپارتمان امنيت ملي آمريکا نشان از آن دارد که ابتلاي 11 مامور اين سازمان ثبت شده است. اين در حالي است که
    23 مامور نيز پس از ابتلا به اين بيماري بهبود يافته‌اند. 60 مامور ديگر نير در قرنطينه به سر مي‌برند.

    اعلام آمادگي چين براي کمک به کره شمالي در مبارزه با کرونا

    «شي جين‌پينگ»، رئيس‌جمهوري چين، طي نامه‌اي به «کيم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالي، گفت که پکن حاضر است تا در مبارزه با کرونا از پيونگ‌يانگ حمايت کند.

    به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاري رويترز، بنا به گزارش تلويزيوني دولتي چين، شي در اين نامه تبيين کرد که بسيار نگران وضعيت در کره شمالي و سلامت مردم آن است. وي همچنين از اين‌که تلاش‌هاي دولت کره شمالي براي کنترل اين بيماري نتايج مثبتي به دنبال داشته است،‌ ابراز خوشحالي کرد.

    قرنطينه 14 روزه مسافران خارجي در بريتانيا

    دولت بريتانيا به شرکت‌هاي هواپيمايي اعلام کرده که مسافران خارجي که قصد ورود به اين کشور را دارند بايد به مدت 14 روز در قرنطينه باقي بمانند.

    به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاري رويترز، دولت بريتانيا به شرکت‌هاي هواپيمايي اعلام کرده که مسافران خارجي که قصد ورود به اين کشور را دارند بايد به مدت 14 روز در قرنطينه باقي بمانند.

    اين در حالي است که شرکت‌هاي هواپيمايي بريتانيا اعلام کرده‌اند که اين طرح نيازمند «برنامه‌اي دقيق« است و بايد در روزهاي آينده درباره آن تصميم‌گيري شود.

    جو بايدن:تصميم‌هاي ترامپ، خطر آغاز جنگي جديد در خاورميانه را افزايش داده است

    نامزد بالقوه دموکرات‌ها در انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا با انتقاد از سياست‌هاي رئيس‌جمهوري اين کشور، گفت که تصميم‌هاي وي خطر آغاز جنگي جديد در خاورميانه را افزايش داده است.

    به گزارش ايلنا، «جو بايدن» نامزد بالقوه دموکرات‌ها در انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا با انتقاد از سياست‌هاي «دونالد ترامپ» رئيس‌جمهوري اين کشور، گفت که تصميم‌هاي وي خطر آغاز جنگي جديد در خاورميانه را افزايش داده است.