ارتقای ناوگان و تجهیزات سازمان آتش نشانی از اقدامات بسیار خوب و موثر مدیریت شهری قدس است

رئیس شورای اسلامی شهرقدس در جلسه میدانی ستاد مدیریت بحران:

ارتقای ناوگان و تجهیزات سازمان آتش نشانی از اقدامات بسیار خوب و موثر مدیریت شهری قدس است

شهرستان قدس-مژگان عليقارداشي
داوود گرجی، رئیس شورای شهرقدس با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات امداد و نجات از اولویت‌های اصلی شورا و شهرداری بوده است، از ارتقای ناوگان و تجهیزات سازمان آتش نشانی به عنوان یکی از اقدامات بسیار خوب و موثر مدیریت شهری قدس در دوره پنجم یاد کرد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، داوود گرجی در هشتمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری قدس که به صورت میدانی در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار گردید، اظهار داشت: خرید و نوسازی ناوگان و تامین تجهیزات مدرن برای سازمان آتش نشانی از اقدامات بسیار خوب و موثر مدیریت شهری قدس در دوره پنجم می‌باشد.
وی عنوان کرد: وجود تجهیزات استاندارد و مدرن موجب ارتقای توانایی و عملکرد مطلوب نیروهای آتش نشانی در عملیات اطفای حریق، امداد و نجات و افزایش آرامش و امنیت روانی در شهروندان می‌شود.  
گرجی افزود: خوشبختانه از ابتدای دوره پنجم مدیریت شهری در شهرقدس، ارتقا و نوسازی ناوگان و تجهیزات سازمان آتش نشاني از اولویت‌های مهم تمامی اعضای شورا بوده و با همت شهردار محترم اقدامات مطلوبی در این خصوص صورت گرفته
است.
رئیس شورای اسلامی شهر قدس در پایان تصریح نمود: اقدامات مربوط به نوسازی و خرید تجهیزات همچنان در دستور کار مدیریت شهری بوده و برای رفع نیازها و کمبودهای سازمان آتش نشانی اعتبارات لازم تخصیص داده شده است.