نشست بزرگ تجاری ایران-اروپا برگزار می‌شود

نشست بزرگ تجاری ایران-اروپا برگزار می‌شود


مشاور امور بین الملل و توافقنامه‌های تجاری گفت: سازمان توسعه تجارت ایران در همکاری با مرکز بین‌المللی (ITC) و با حمایت اتحادیه اروپا، همایش بزرگ تجاری ایران -اروپا
( Iran-Europe Business Forum ) را با هدف ایجاد بستر لازم برای همکاری‌های تجاری، علمی و فن‌آوری در جهت افزایش صادرات غیرنفتی ایران به اروپا، در روزهای 24 ،25 و 26 آذرماه سال 1399به صورت وبیناری برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا، میرهادی سیدی، با بیان این مطلب اظهار داشت: در این همایش که با کمک موسسه آمبروزیتی ایتالیا برگزار خواهد شد، شرکت‌های ایرانی و اروپایی حضور داشته و نشست‌های تجاری دوجانبه برگزار خواهند کرد. وی افزود: این همایش و نشست‌های B to B مربوط به آن، در راستای استراتژی ملی صادرات جمهوری اسلامی ایران ( که اخیراً توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با کمک  کارشناسان  مرکز  بین‌المللی  تجارت  و  تامین  مالی  اتحادیه  اروپا  تدوین  شده) و  در جهت  کمک  به شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازار اروپا و ایجاد امکان برای تعامل اقتصادی و تجاری آنها با شرکت‌های اروپایی صورت می‌گیرد. مشاور امور بین الملل و توافقنامه های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد:  شرکت‌ها برای برگزاری نشست‌های  B to B خود در سایت اینترنتی اختصاصی این نشست بیش از 20روز (از 11آذر تا اول دی‌ماه) فرصت خواهند داشت تا نسبت به هماهنگی و برگزاری این نشست‌ها با شرکای تجاری خود اقدام کنند. همچنین در سایت اختصاصی این نشست، جستجوی شرکت‌های موجود و ارسال تقاضا برای برگزاری نشست‌ها از 11آذر ماه (اول دسامبر) امکان‌پذیر خواهد شد.