۵۴ روستا در ایلام به شبکه برق سراسری متصل شده اند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام:

۵۴ روستا در ایلام به شبکه برق سراسری متصل شده اند

شیرخانی گفت: ۵۴ روستای فاقد برق استان ایلام در دولت تدبیر و امید به شبکه سراسری برق متصل شده اند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با اشاره به اینکه ۵۴ روستای فاقد برق  استان ایلام در دولت تدبیر و امید به شبکه سراسری برق متصل شده اند، گفت:شرکت توزیع نیروی برق از آغاز دولت تدبیر و امید توانست برق پروژه‌های مهمی نظیر منطقه ویژه اقتصادی مهران، مجموعه باغات زیتون هلیلان، کارخانه فولاد آتنا سرابله و کارخانه استیل کورد دره شهر ایلام را تامین کند.
او اظهار کرد: بازسازی شبکه برق آسیب دیده از سیل شهرستان‌های دره شهر، سیروان، بدره و هلیلان از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق استان بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام افزود: همچنین در دولت تدبیر و امید برق ۲ هزار و
 ۴۰۰ خانوار عشایری با استفاده از پنل خورشیدی تامین شده است.شیرخانی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان در تامین برق پروژه‌های مهم کشاورزی اهتمام دارد، افزود: تکمیل برق رسانی به پروژه پمپاژ آب مولاب و ایستگاه پمپاژ چم‌ کبود آبدانان نیز در دولت تدبیر و امید اجرا شده است.
او در رابطه با تامین برق پروژه‌های صنعتی استان نیز بیان کرد: شهرک‌های صنعتی و گلخانه‌ای استان نیز در این دولت به شبکه سراسری برق متصل شده اند.
شیرخانی با بیان اینکه مصرف برق استان در لحظه ۴۰۰ مگاوات است، گفت: مصرف برق در ایلام به عنوان پرجمعیت‌ترین شهرستان استان ، ۱۳۰ مگاوات است.