تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی این شهرستان خبر داد.


دماوند:ایرج صادقعلی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی این شهرستان خبر داد.
آرش آقاجان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار آفرینش اظهار داشت: تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی مورد پپگیری قرار گرفت.
وی افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون با سرمایه‌گذاری ثابت و در گردش بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال در شهرستان دماوند، صدور ۴ پروانه بهره‌برداری جدید با اشتغال مستقیم بالغ بر ۱۲۵ نفر انجام شد.
 تمدید ۲۸ جواز تاسیس واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره 2 دماوند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد:
۲۸ جواز تاسیس با بررسی و کارشناسی پیشرفت فیزیکی پروژه در شهرک صنعتی شماره 2 دماوند از مجموع ۱۵۰ کارخانه در حال احداث، تمدید گردید.
آقاجان احمدی گفت: برگزاری ۴ انتخابات اتحادیه صنفی از ابتدای سال تا کنون و در دست اقدام بودن ۲ انتخابات دیگر که یکی از آنها میاندوره ای است از دیگر اقدامات این نهاد می‌باشد.
وی تصریح کرد: اعمال ماده ۴۹ قانون نظام صنفی و بازدید مستمر هفتگی از اتحادیه های شهرستان دماوند به محوریت کمیسیون نظارت و تعریف بیش از ۱۵ کد رسته تولیدی صنفی جدید مجاز در سال ۹۹ از فعالیت‌های کمیسیون نظارت محسوب می‌شود.