جدال حساس سیرجان و سپاهان

هفته دوم لیگ والیبال؛

هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه برگزار می شود که دو تیم سیرجان و سپاهان حساس‌ترین دیدار هفته را برگزار خواهند کرد.

هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه برگزار می شود که دو تیم سیرجان و سپاهان حساس‌ترین دیدار هفته را برگزار خواهند کرد.
به گزارش مهر، هفته دوم از لیگ متمرکز والیبال مردان از امروز چهارشنبه آغاز به کار خواهد کرد. در حساس‌ترین بازی هفته دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان که به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن فدراسیون رودرروی هم قرار خواهند گرفت.
تیم سیرجان با یک بازی کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند صدر جدول رده بندی را از آن خود کند. بدون شک جدال شاگردان محمدرضا تندروان در سیرجان و رحمان محمدی راد در فولاد مبارکه سپاهان یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال خواهد بود.
در دیگر بازی مهم هفته، تیم شهرداری ارومیه که در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد از ساعت ۱۴:۰۰ در سالن فدراسیون والیبال رودرروی شاگردان بهروز عطایی در لبنیات هراز آمل قرار خواهد گرفت.
تیم پیکان تهران نیز که در پایان هفته دهم شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشت و در جایگاه دوازدهم قرار دارد با تغییر کادر فنی خود رودرروی تیم پرستاره سایپای تهران قرار می‌گیرد.
محمد ترکاشوند سرمربی تیم پیکان از سمت خود کناره گیری کرد تا در آستانه دیدارهای هفته یازدهم، علیرضا طلوع کیان هدایت تیم پیکان را برعهده دارد. طلوع کیان در گام نخست رقابت سختی با تیم سایپای تهران دارد.
دیدارهای هفته یازدهم به میزبانی تهران و در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون برگزار می‌شود.
در هفته اول رقابت‌های متمرکز مجتبی میرزاجانپور و مسعود غلامی ملی پوشان دو تیم سپاهان و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران دچار آسیب شدند.
خانه والیبال تهران دارای کف پوش نامناسبی است و بازیکنان در این سالن به هنگام بازی سر می‌خورند. همین موضوع سبب اعتراض نارنجی پوشان سایپا در تمرینات روز دوشنبه شد و در نهایت جلسه‌ای با حضور عشایری رئیس هیئت والیبال تهران و تیم سایپا برگزار شد. باید منتظر شد و دید که در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا خانه والیبال همچنان می‌تواند میزبان رقابت‌ها در آینده باشد یا خیر.
برنامه دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال:
چهارشنبه ۵ آذرماه:
* فولاد سیرجان – فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۷:۰۰- سالن فدراسیون
* لبنیات هراز آمل- شهرداری ارومیه- ساعت ۱۴- سالن فدراسیون
* پیکان تهران- سایپای تهران- ساعت ۱۴- خانه والیبال
* شهرداری ورامین- راهیاب ملل کردستان- ساعت ۱۷- خانه والیبال
* شهرداری قزوین- خاتم اردکان - ساعت ۱۱- خانه والیبال
* آذرباتری ارومیه - هورسان رامسر - ساعت ۱۱- سالن فدراسیون