نوار تولید گندله در فولاد سنگان روی ریل توسعه و افزایش ظرفیت

در فصل نشاندن معدن بجای نفت؛

دکتر علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در گفت و گو با خبرنگار ما، به اقدامات کمی و کیفی کارکنان شرکت فولاد سنگان اشاره کرد و گفت:تحریم و کرونا نتوانست مانعی برای رشد تولید در این کارخانه باشد. وی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: افتخار آفرینی کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در جبهه تولید ستودنی است. امرایی با اعلام ثبت رکورد تولید ” ماهیانه ” گندله در ۸ماهه اول سال‌جاری،گفت: امسال رشد تولید۱۴۳ درصدی تولید گندله، نسبت به سال ماقبل را شاهد هستیم.

نوار تولید گندله در فولاد سنگان روی ریل توسعه و افزایش ظرفیت

اصفهان-آرزوخدایی
دکتر علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در گفت و گو با خبرنگار ما، به اقدامات کمی و کیفی کارکنان شرکت فولاد سنگان اشاره کرد و گفت:تحریم و کرونا نتوانست مانعی  برای رشد تولید در این کارخانه باشد.  وی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: افتخار آفرینی کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در جبهه تولید ستودنی است. امرایی با اعلام ثبت رکورد تولید ” ماهیانه ” گندله در ۸ماهه اول سال‌جاری،گفت: امسال رشد تولید۱۴۳ درصدی تولید گندله، نسبت به سال ماقبل را شاهد هستیم.
امرایی افزود: کارکنان فولاد سنگان موفق به
۴۰۰ هزار و ۶۸۷ تن گندله در آبان ماه شدند که نماد تحقق شعار جهش تولید است.
وی ادامه داد: :تولید گندله این شرکت در هشت ماهه اول ، به بیش از ۲میلیون و۵۲ هزار تن رسیده که در مقابل یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن ، رشد ۱۲۴درصدی در تولید ظرفیت اسمی و رشد
۱۴۳ درصدی در تولید ماهیانه گندله را نشان  می‌دهد.
امرایی افزود: از ابتدای راه اندازی تاکنون حدود ۸میلیون و ۵۰۰هزارتن گندله درفولاد سنگان تولید شده که ماحصل اهتمام ویژه مدیران و کارکنان می‌باشد.