برگزاري مراسم احيا از ۱۲ شب تا ۲ بامداد با رعايت حداکثري پروتکل‌ها

وزير بهداشت اعلام کرد:

وزير بهداشت با اشاره به پروتکل‌هاي تدوين شده براي برگزاري مراسم ليالي قدر در مساجد، گفت: جلسه‌اي را با همکاران‌مان گذاشتيم و جمع‌بندي تازه‌اي انجام شد تا بتوانيم در شب‌هاي قدر با رعايت پروتکل‌هاي حداکثري بتوانيم بين ساعت ۱۲ شب تا ۲ بامداد مراسم احياي شب‌هاي با عظمت قدر را با حضور مومنان داشته باشيم.

برگزاري مراسم احيا از ۱۲ شب تا ۲ بامداد با رعايت حداکثري پروتکل‌ها

  وزير بهداشت با اشاره به پروتکل‌هاي تدوين شده براي برگزاري مراسم ليالي قدر در مساجد، گفت: جلسه‌اي را با همکاران‌مان گذاشتيم و جمع‌بندي تازه‌اي انجام شد تا بتوانيم در شب‌هاي قدر با رعايت پروتکل‌هاي حداکثري بتوانيم بين ساعت 12 شب تا 2 بامداد مراسم احياي شب‌هاي با عظمت قدر را با حضور مومنان داشته باشيم.

    به گزارش ايسنا، دکتر سعيد نمکي با اشاره به وضعيت کرونا در کشور، گفت: خوشبختانه در کل کشور در زمينه بيماري به وضعيت مطلوب‌تري رسيده‌ايم. در روزهاي ابتدايي هم اعلام کردم که سه فاز مديريت بيماري، کنترل بيماري و در نهايت فاز مهار بيماري را در پيش داريم. خوشبختانه در بسياري از مناطق کشور از فاز مديريت به فاز کنترل رسيديم و در برخي جاها نيز به فاز مهار رسيده‌ايم که آن هم با کمک همه عزيزان و تمام مردم شريف و تمام دستگاه‌ها و ارگان‌هاي مختلفي که به ما کمک کردند، ميسر شد.

    کرونا تمام نشده است؛مردم رعايت کنند

    وي با بيان اينکه خواهشم از مردم اين است که واقعا رعايت کنند، افزود: در برخي از استان‌هايي که فاصله‌گذاري هوشمند مقداري رعايت نشد و يک مقدار مردم فکر کردند، همه چيز عادي است، ما متاسفانه داريم ضرر مي‌کنيم. بايد توجه کرد که بزرگ‌ترين خطاي استراتژيک در اين دوره اين است که فکر کنيم که کرونا جمع‌ و جور و تمام شده است؛ چراکه هر آن ممکن است به شرايط قبل بازگرديم و اين واقعا براي ما يک پديده خطرناک و مهلکي است که اين افتخار بزرگ را فداي بي‌خيالي کنيم.