خبر

۰

به صورت مجازی؛
دیدار رمضانی دانشجویان با مقام معظم رهبری امروز برگزار می‌شود
با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، دیدار امسال دانشجویان با
 رهبر انقلاب به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
به گزارش مهر به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، طبق سنوات گذشته دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر فرزانه انقلاب برگزار می‌شود.
با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا دیدار امسال دانشجویان با رهبر انقلاب به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و دانشجویان به طرح و ایراد سخنرانی می‌پردازند.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین‌المللی آغاز شد
طبق اطلاعیه معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین‌المللی و متقاضیان آغاز شد.
به گزارش  دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه، دستورالعمل آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین‌المللی غیرفارسی زبان دانشگاه آزاد را به روسای مراکز استان‌ها و واحدهای منتخب ابلاغ کرد.
دستورالعمل آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین‌المللی غیرفارسی زبان دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست ترویج و نشر زبان فارسی در عرصه بین‌المللی و با توجه به تاکید علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه و
 محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، از سوی معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی، به روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها و واحدهای منتخب ابلاغ شد.
این دوره در سه سطح و در مجموع ۲۰۰ ساعت توسط مرکز رسمی آموزش زبان فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می‌شود و واحد الکترونیکی مجری برگزاری آنلاین دوره‌های آموزش زبان فارسی خواهد بود.
داوطلبان بین‌المللی غیرفارسی زبان (که مسلط به زبان فارسی نیستند) تنها در صورتی می‌توانند در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شروع به تحصیل کنند که در دوره آموزش زبان فارسی ثبت نام کرده و گواهی ثبت‌نام دریافت کنند.