امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سخنگوی سازمان سنجش:

سخنگوی سازمان سنجش گفت:امروز(یکشنبه، ۲۱ دی) مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت به پایان می‌رسد.

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سخنگوی سازمان سنجش گفت:امروز(یکشنبه، ۲۱ دی) مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت به پایان می‌رسد.
فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی -درمانی وزارت بهداشت از دوشنبه، ۱۵ دی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شد.
مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود:ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های  علوم پزشکی و خدمات بهداشتی -درمانی سال ۱۳۹۹ به صورت کاملا اینترنتی انجام می‌شود.
سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: مهلت ثبت نام این آزمون امروز(یکشنبه، ۲۱ دی) به پایان می‌رسد. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد
بود.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: با توجه به مجوز‌های اخذشده از سوی وزارت بهداشت در خصوص افزایش ظرفیت استخدامی، اطلاعیه اصلاحی در خصوص اصلاح ظرفیت در برخی از شغل محل‌ها و اضافه شدن شغل محل‌های جدید تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. تمامی متقاضیان ضرورت دارد به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر خواهد شد توجه کنند.
  شرایط  پذیرش داوطلبان در آزمون استخدامی وزارت بهداشت
داشتن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۲۶ سال سن تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری متولد شدگان از ۱۵ دی ۱۳۷۳ تا  ۱۵ دی ۱۳۸۱ و داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال تمام (متولد شدگان از  ۱۵ دی ۱۳۵۹ تا ۱۵ دی  ۱۳۷۹ برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و داشتن حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولد شدگان از ۱۵ دی ماه  ۱۳۵۴ تا اولین روز ثبت نام).
 موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه‌های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف هستند.
سایر مشمولان سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن‌های اعلام شده در ذیل باشند، در غیراین صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
 پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
داوطلبانی که در جبهه‌ها به طور داوطلبانه خدمت کرده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌ها
سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان ۵ سال
سنوات قراردادی داوطلبان قراردادی شاغل در موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) حداکثر به میزان ۱۵ سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول).
سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل که به صورت غیرمستقیم و از طریق شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با موسسات تابعه وزارت بهداشت، به خدمت اشتغال دارند، حداکثر به میزان ۱۵ سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)
سنوات قراردادی یا شرکتی داوطلبانی که در سال‌های گذشته به صورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) در موسسات تابعه وزارت بهداشت و یا شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد آن‌ها به خدمت اشتغال داشته اند و با موسسه قطع همکاری کرده اند حداکثر به میزان
 ۵ سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)
در صورتیکه افراد در یکی از حالات شرکتی یا قرادادی شاغل بوده و براساس دستورالعمل‌های مربوطه به حالت اشتغال دیگری تبدیل وضع
 شده اند (اشتغال بصورت مستمر) می‌توانند حداکثر از ۱۵ سال ارفاق سن بهرمند شوند.
داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند، به میزان انجام خدمت فوق.
مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان در هر حال از ۱۵ سال بیشتر نخواهد بود.