وعده ۹۰۰ میلیونی مدیران چه شد؟

گلایه علنی آبی‌ها از مدیریت؛

وعده ۹۰۰ میلیونی مدیران چه شد؟


بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی در دربی ۹۴ پایتخت از شرایط خود گلایه کردند و این در حالی است که مدیران باشگاه هنوز وعده‌های خود را در خصوص مطالبات بازیکنان عملی نکرده‌اند.
به گزارش ایسنا، دربی ۹۴ پایتخت در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم فوتبال استقلال در یک مصاف حساس و نفس‌گیر مقابل پرسپولیس به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
استقلال این بازی را در حالی با نتیجه تساوی پشت‌سر گذاشت که تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بود و در لحظات آخر مهدی قایدی موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا استقلال متحمل یک شکست سخت نشود.
اما بازیکنان استقلال پس از این تساوی از شرایط خود ابراز ناراحتی کردند و معتقد بودند در حالی که بازیکنان تمام تلاش خود را برای بازی‌ها انجام می‌دهند، کسی به فکر آن‌ها نیست و کادر مدیریت آن‌ها را رها کرده است.
رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که در چند بازی اخیر تاثیر زیادی در نتایج این تیم داشته است، اظهار کرد: خود مدیران آمدند به ما گفتند که می‌خواهند مبلغ قابل توجهی را به حسابمان واریز کنند.اگر اینطوری پیش بروند تیم را خراب می‌کنند. این بازیکنان، بازیکنان خیلی خوبی هستند. تیم ما هم تیم خوبی است. باید هرچه زودتر جمع‌وجور کنند و درصد خوبی از قرارداد را به بازیکنان بدهند. آقای مددی صحبت کردند و به بازیکنان قول دادند. فقط آقای مددی نیست و همه اعضای هیات مدیره باید همکاری کنند.
همچنین وریا غفوری کاپیتان استقلال با انتقاد به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال و پرداخت نکردن مطالبات نیز گفت: من تا حالا در هیچ تیمی چنین مدیرانی ندیدم که بخواهند چنین پرداختی داشته باشند. هنوز یک سری از بازیکنان از مطالبات پارسال و دو سال قبل، پول طلب دارند و این فصل هم فکر می کنم تنها تیمی هستیم که ۱۰ درصد گرفته‌ایم. قبل از بازی با گل‌گهر وعده می‌دهند که بعد از دربی پرداختی داریم و خوشحال‌مان می‌کنند اما بعد از آن درصدی را گفتند که من خجالت کشیدم به بازیکنان بگویم. نمی‌دانم چرا برای تیم‌های دیگر پول هست اما برای استقلال نیست. این فاجعه است. نمی‌دانم آیا می‌خواهند تمرکز ما را به هم بریزند؟ چرا وعده‌ای می‌دهند که نمی‌توانند عملی کنند؟ آیا می‌خواهند ذهن بازیکن را قبل از دربی به هم بریزند؟ آدم حس می‌کند هیچ پشتوانه‌ای در باشگاه ندارد.
همچنین محمد دانشگر از شرایط باشگاه گلایه کرد و معتقد بود به خاطر محمود فکری بوده که تا الان صحبتی انجام نداده است. او گفت: باشگاه به تیم ما بی‌مهری می‌کند و ما را رها کرده است. محمود فکری و کادرش تنها هستند. پاداش دادن از داخل باشگاه که کاری ندارد. باید بیایید مطالبات بازیکنان را بدهید. هفته دوازدهم است و ما بین ۵ تا ۷ درصد دریافتی داشته‌ایم. واقعا مشکل داریم. تا الان هم حرفی نزدیم به خاطر محمود فکری بوده است. بزرگ‌ترهای تیم خواستند صحبتی نکنیم.
این مسائل در حالی مطرح شده بود که اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، پیش از دربی پایتخت پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی برای پیروزی در دربی مد نظر قرار داده بود. او اظهار کرد: در جلسه هیات مدیره، یک سری مبالغی در نظر گرفته شده است. ۵۰۰ میلون تومان کارگزار، ۲۰۰میلیون تومان بنده و ۲۰۰ میلیون تومان هم آقای عبدیان برای پاداش برد دربی به تیم خواهند داد.
مساله‌ای که باید در حال حاضر مد نظر مدیران باشگاه استقلال قرار بگیرد تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان تیم است. مدیران استقلال تا اینجای کار برنامه‌ مشخصی برای این مساله نداشتند و حتی مشخص نیست ۹۰۰ میلیونی که قرار بود به حساب باشگاه واریز شود، الان به دست باشگاه رسیده است یا تنها مدیران باشگاه آن را برای بازار گرمی قبل از دربی مطرح کرده‌اند.