هزینه‌کرد ۲۳۳ میلیارد تومانی پتروشیمی در حوزه اجتماعی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی خبر داد؛

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از هزینه‌کرد ۲۳۳ میلیارد تومانی شورای راهبردی صنعت پتروشیمی در حوزه اجتماعی در سال ۹۸ خبر داد.


معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از هزینه‌کرد ۲۳۳ میلیارد تومانی شورای راهبردی صنعت پتروشیمی در حوزه اجتماعی در سال ۹۸ خبر داد.
به گزارش خبرنگار شانا، بهزاد محمدی،اظهار کرد: در پایین‌ترین سطوح توجه هر بنگاه اقتصادی، مسئولیت‌های اقتصادی و پس از آن مسئولیت‌های قراردادی و حقوقی قرار دارد و هر بنگاه می‌تواند با توجه به این سه عنصر ادامه حیات دهد که در یک سیر تکاملی و ارتقایافته، بحث توجه به مسئولیت‌های اخلاقی، مسئولیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه را داریم و در گام بعدی به مسئولیت اجتماعی می‌رسیم.
وی افزود: زمانی یک الگوی تعالی مسئولیت را برای یک سازمان عملی‌شده تلقی می‌کنیم که مسئولیت اجتماعی به بخشی از راهبرد آن سازمان و بنگاه تبدیل شود و در بدنه راهبردی آن سازمان فارغ از فشارهای حاکمیتی و محلی قرار گیرد.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان اینکه در مسئولیت اجتماعی و پایداری همیشه بین ذی‌نفع داخلی و خارجی، مهم‌ترین سازمان در تماس با یک شرکت، جامعه است، ادامه داد: به‌طور معمول شرکت‌ها از عوامل انسانی، محیط زیست و زیرساخت‌های جامعه به منظور ارتقای برند خود استفاده می‌کنند که هرچه این منابع سالم‌تر و با کیفیت‌تر باشد ارتقای برند بهتر انجام می‌شود و آن شرکت برند معتبرتری پیدا می‌کند و در این رابطه دوسویه، آن شرکت می‌تواند به محیط اطراف خود اعتبارسازی کند و با این رابطه دوطرفه توسعه پایدار در آن محیط قابل شکل‌گیری
 خواهد بود.