مسئولان بازار شب عید را کنترل کنند

آیت الله رئیسی؛

رئیس قوه قضاییه گفت: انتظار مردم از مسئولان کنترل قیمت ها در بازار شب عید است.

مسئولان بازار شب عید را کنترل کنند

رئیس قوه قضاییه گفت: انتظار مردم از مسئولان کنترل قیمت ها در بازار شب عید است.
به گزارش مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال به برکت نام مقدس امام هادی (ع) و همچنین مقدسات ماه رجب، برکات خود را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امت اسلامی نازل و توفیق معرفت نسبت به ساحت ائمه اطهار (ع) را به همگان عنایت کند.
 مردم نباید در خرید کالاهای اساسی و مورد نیاز خود، دغدغه قیمت‌های بازار را داشته باشند
آیت الله رئیسی در ادامه با بیان اینکه تلاش مسئولان برای کنترل بازار به ویژه در شب عید و ایام نزدیک به انتهای سال موضوع بسیار مهمی است، تاکید کرد: مردم نباید در خرید کالاهای اساسی و مورد نیاز خود، دغدغه قیمت‌های بازار را داشته باشند.
رئیس دستگاه قضا ضمن تاکید بر لزوم مدیریت زنجیره تولید تا مصرف گفت: کنترل قیمت‌ها و مدیریت بازار که یکی از موضوعات مورد انتظار مردم است باید به شکلی باشد که آحاد جامعه بدون دغدغه بتوانند نیازمندی‌های خودشان را تامین کنند.
 اشتغال زندانیان در جهت افزایش تولید، ایجاد نشاط و بازاجتماعی کردن آن‌ها بسیار موثر است
آیت الله رئیسی در واکنش به اظهارات رئیس سازمان زندان‌ها، اصلاح مجرمین را یکی از وظایف اصلی قوه قضاییه دانست و با بیان اینکه سطح اشتغال در زندان‌های کشور که امروز از ۱۵ درصد به ۴۰ درصد رسیده باید به ۸۰ درصد افزایش پیدا کند، افزود: اشتغال زندانیان در جهت افزایش تولید، ایجاد نشاط و بازاجتماعی کردن آن‌ها بسیار موثر است.
 راه اندازی فاز اول سامانه شناسایی اموال محکوم علیه تا پایان سال جاری
در این نشست دکتر زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری ارتباطات قوه قضاییه با ارائه گزارشی از سامانه شناسایی اموال «محکوم علیه»، از راه‌اندازی فاز اول این سیستم تا پایان سال جاری خبر داد و گفت:
بر اساس بند الف ماده ۱۱۷ قانون برنامه ششم توسعه، تمام مراجعی که به هر نحو اطلاعاتی از اموال اشخاص دارند، از جمله بانکها، شهرداری ها، بورس، اتحادیه‌های املاک و … مکلف شده اند این اطلاعات را به صورت برخط در اختیار قوه قضاییه قرار دهند.