تهيه تبلت براي دانش آموزان اتباع خارجي محصل در کشور

رئيس مرکز امور بين الملل و مدارس خارج از کشور:

رئيس مرکز امور بين الملل و مدارس خارج از کشور از همکاري با دولت براي تهيه تبلت دانش آموزان اتباع خارجي محصل در کشور خبر داد.



رئيس مرکز امور بين الملل و مدارس خارج از کشور از همکاري با دولت براي تهيه تبلت دانش آموزان اتباع خارجي محصل در کشور خبر داد.
غلامرضا کريمي رئيس مرکز امور بين الملل و مدارس خارج از کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهيدات اين سازمان براي آموزش مجازي به دانش آموزان اتباع خارجي اظهار کرد: 550 هزار
دانش آموز اتباع و پناهنده در کشور داريم که تلاش کرديم از آموزش در شبکه شاد جا نمانند، هرچند تعدادي از آن‌ها به دليل نداشتن تبلت از آموزش‌هاي اين شبکه محروم شدند و ناگزير به استفاده از فرصت رفع اشکال حضوري هستند.او ادامه داد: قصد داريم با همکاري سازمان‌هاي بين المللي و دولت براي اين دانش آموزان اتباع تبلت تهيه کنيم تا از سال آينده که آموزش مجازي بخشي از آموزش رسمي کشور مي‌شود، تمام دانش آموزان اتباع از اين فرصت بهره‌مند شوند.
 آزمون‌ ديپلم مدارس خارج از کشور حضوري است
رئيس مرکز امور بين الملل و مدارس خارج از کشور درباره مديريت وضعيت دانش آموزان ايراني مدارس خارج از کشور اظهار کرد: در خارج از کشور مدارس تابع شرايط کشور ميزبان هستند؛ بنابراين تاريخ بازگشايي مدارس هم تابع همان کشور مبدا خواهد بود.
او افزود:به طور کلي در اکثر کشور‌ها آزمون ديپلم حضوري برگزار خواهد شد و اگر در کشوري اجازه اين کار را ندادند، آزمون حضوري
شهريور ماه برگزار مي‌شود.رئيس مرکز امور بين الملل و مدارس خارج از کشور بيان کرد:قصد داريم با توسعه آموزشي مجازي طبف وسيعي از آموزش‌ها را از همين طريق ارائه کرده و به عدالت آموزشي کمک کنيم.