مهلت ثبت‌نام در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز پایان می‌یابد

طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی؛

مهلت ثبت‌نام در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز پایان می‌یابد

مهلت ثبت‌نام در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز پایان می‌یابد

طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی، مهلت ثبت‌نام در بیستمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور که از ۲۷ بهمن ماه ۹۹ آغاز شده، امروز چهارم اسفند پایان می‌یابد.
به گزارش دانشجو، مهلت ثبت‌نام در بیستمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور از ۲۷ بهمن ماه ۹۹ آغاز شده است و تا امروز ۴ اسفند ماه ادامه دارد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی  www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. داوطلبان بیستمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور پیش از نام‌نویسی اینترنتی، باید نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی
 معرفی شده باشند، واجد شرایط نام‌نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.
اصل و کپی مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل، شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد، از جمله مدارک ثبت‌نام است.
اصل و کپی کلیه سوابق تحصیلی قبلی در ایران (مدرک پیش نیاز بر اساس مدرک اخذ شده در خارج از کشور، اعم از دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و ...)، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه آقایان)، اصل و کپی گذرنامه‌های جدید و زمان تحصیل و عکس ۳×۴ از دیگر مدارک ثبت‌نام است.در صورتی که مدرک دریافتی، فوق لیسانس و بالاتر باشد، ارائه پایان‌نامه تحصیلی به همراه تأییدیه و مهر دانشگاه محل تحصیل، خلاصه‌ای از رساله به زبان فارسی، CV، مقالات منتشره و تمامی فعالیت‌های پژوهشی الزامی است. ارائه ترجمه رسمی تمامی مدارک، چنانچه به زبانی غیر از انگلیسی باشند، الزامی است.
در صورت تکمیل بودن تمامی مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش‌آموختگان باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی مرکز خدمات آموزشی اعلام کنند تا نام آن‌ها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود.
در صورت تکمیل نشدن مدارک و اتمام مهلت ثبت‌نام، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال
عدم امکان شرکت دانش‌آموختگان در آزمون را نخواهد داشت و آنان باید در آزمون‌های بعدی شرکت کنند.داوطلبان باید هر یک از مدارک اعلام شده را اسکن کرده و از طریق پیوند مربوطه در سایت
مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری کنند.پس از ارسال مدارک، مرحله ثبت‌نام فعال می‌شود و داوطلب می‌تواند فرم ثبت‌نام را تکمیل و ارسال کرده و در نهایت کد رهگیری را دریافت کند.
کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۵ روز سه‌‍شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر
 این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. آزمون در سالن‌های آزمون الکترونیک مرکز سنجش آموزش پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد.
پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، طول دوره تکمیلی و تعداد واحد‌های درسی بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می‌شود.معرفی‌نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.