وام ودیعه اسکان موقت متقاضیان نوسازی بافت فرسوده؛ ۴۰ میلیون تومان

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اعطای تسهیلات ۴۰ و ۳۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن به متقاضیان تهرانی و شهرستانی نوسازی بافت فرسوده برای اسکان موقت در زمان بازسازی واحد مسکونی خبر داد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اعطای تسهیلات ۴۰ و  ۳۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن به متقاضیان تهرانی و شهرستانی نوسازی بافت فرسوده برای اسکان موقت در زمان بازسازی واحد مسکونی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه در خصوص پرداخت تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت‌های فرسوده، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت‌های فرسوده با عاملیت صندوق کارآفرینی امید قابل پرداخت است.
وی ادامه داد: به همین منظور گزینه ثبت نام ودیعه مسکن در سامانه ثبت نام تسهیلات به آدرس http://facility.udrc.ir/login.php در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت‌های فرسوده در تهران ۴۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها ۳۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه است، افزود: در گذشته امکان
ثبت نام برای دریافت تسهیلات مشارکت مدنی ساخت از بافت‌های فرسوده در سامانه تسهیلات برای هر واحد مسکونی با عاملیت بانک مسکن فراهم شده بود.وی ادامه داد: با این حال امکان دریافت ودیعه مسکن وجود نداشت که خوشبختانه اکنون در همان سامانه این امکان برای متقاضیان فراهم شده و عاملیت آن با صندوق کارآفرینی است.