اولین دوره کارشناسی کارورزانه دانشگاه امیرکبیر در نیمسال جاری برگزار می‌شود

در دانشکده مهندسی کامپیوتر؛

در دانشکده مهندسی کامپیوتر؛ اولین دوره کارشناسی کارورزانه دانشگاه امیرکبیر در نیمسال جاری برگزار می‌شود


اولین دوره کارشناسی کارورزانه دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیمسال دوم تحصیلی 1400-۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برگزاری دوره کارشناسی کارورزانه دانشگاه امیرکبیر توسط هیات رئیسه دانشگاه تصویب و از سوی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ابلاغ شد. اولین دوره آن در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه برای نیمسال تحصیلی 1400- 1399برگزار می‌شود.
برای اجرای این طرح کارگروه کوآپ دانشکده مهندسی کامپیوتر تشکیل شد و براساس آن متقاضیان برای حضور در صنایع مختلف معرفی شدند. مذاکرات و عقد تفاهم‌نامه همکاری با دو شرکت بزرگ مرتبط با رشته مهندسی کامپیوتر، شرکت کروز (بزرگترین تولیدکننده قطعات الکترونیکی خودرو کشور) و شرکت توسن (طراحی و تولید نرم‌افزار‌های بانکداری (core banking) و دولت الکترونیک) صورت گرفت و دانشجویان برای این دو شرکت ثبت‌نام شدند.
در این طرح ۱۵ دانشجو ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۸ نفر
پذیرفته شدند و ۳ نفر آن‌ها متقاضی حضور در شرکت کروز و ۵ نفر نیز متقاضی حضور در شرکت توسن هستند.
تمامی مصاحبه‌های مربوط به حضور در این دوره با حضور کارگروه کوآپ دانشکده و در شرکت‌ها انجام پذیرفت.دوره کوآپ متشکل از دو دوره ۷ ماهه جداگانه و تمام وقت در صنعت در طول دوره کارشناسی است که دانشجو ضمن تعمیق یادگیری دروس کارشناسی خود با محیط کار
 آشنا شده و از بیمه و حقوق شرکت برخوردار خواهد بود.
گفتنی است، کارگروه کوآپ دانشکده بر تمامی مراحل نظارت دقیق داشته و در تمامی جلسات بصورت فیزیکی حضور جدی و موثر داشته است.