ایجاد سه سایت جدید تلفن همراه در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان از ایجاد سه سایت جدید تلفن همراه با هدف ارائه خدمات با کیفیت ترِ سرویس های شبکه ارتباطات سیار در سطح استان خبر داد.


سنندج -اسرین مقصودی
مدیر مخابرات منطقه کردستان از ایجاد سه سایت جدید تلفن همراه با هدف ارائه خدمات با کیفیت ترِ سرویس های شبکه ارتباطات سیار در سطح استان خبر داد.
آزاد حکمت با اشاره به اینکه طبق برنامه‌های تعیین شده در خصوص توسعه طرح‌های مخابراتی و با هدف ارائه خدمات بهتر و بهبود شبکه ارتباطات سیار اقدامات مناسبی صورت گرفته است، افزود: تعداد سه سایت جدید تلفن همراه با سرمایه‌گذاری ٥٠ میلیارد ریال در استان ایجاد و
 به بهره‌برداری رسیده است.
وی با اعلام اینکه از این تعداد، یک سایت در روستای نایسر، یک سایت در روستای زیویه کامیاران و یک سایت نیز در روستای خروسه از توابع شهرستان سنندج احداث شده است، اظهارداشت: هر کدام از این سایت‌ها می‌توانند تعداد چشمگیری از مشتریان را تحت پوشش تکنولوژی‌های
نسل سوم و چهارم  تلفن همراه قرار دهند.
وی به سایت‌های ایجاد شده در روستاهای زیویه و خروسه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:این سایت‌ها پاسخگوی نیازهای ارتباطی مشتریان در چند نقطه روستایی و جاده‌ای به صورت جداگانه هستند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان،  تملک زمین، عملیات حفاری، فونداسیون، نصب دکل و تجهیزات فنی بر روی سایت‌های جدید را از جمله مراحل اصلی ایجاد یک سایت اعلام کرد و گفت: برای نصب و راه‌اندازی سایت‌های اعلام شده مبلغ ٥٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
حکمت خاطر نشان ساخت:در راستای ارائه خدمات بهتر به دیگر مشتریان شبکه ارتباطات سیار مخابرات پروژه‌ها و برنامه‌های مثمر ثمری تدوین و تعریف شده است که با همدلی و همراهی همکاران در تحقق این امر، هیچ تلاشی را دریغ نخواهیم کرد.
وی همچنین به تعداد مشتریان تلفن همراه در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو میلیون و 229 هزار و 739 مشترک دائمی و اعتباری با ضریب نفوذ 134 درصد از سرویس‌ها و محصولات شبکه ارتباطات سیار بهره‌مند هستند.