آغاز نوبت دهی الکترونیکی شبکه شاد برای ثبت‌نام دانش‌آموزان خوزستانی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان:

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: ستاد ثبت‌نام بخشی از فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان را از طریق نوبت دهی الکترونیکی در شبکه شاد دنبال می‌کند، همچنین مهمترین اولویت این ستاد رعایت کامل موارد بهداشتی و اجرای کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی در زمان مراجعه حضوری برای ثبت‌نام دانش‌آموزان است.


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: ستاد ثبت‌نام بخشی از فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان را از طریق نوبت دهی الکترونیکی در شبکه شاد دنبال می‌کند، همچنین مهمترین اولویت این ستاد رعایت کامل موارد بهداشتی و اجرای کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی در زمان مراجعه حضوری برای ثبت‌نام دانش‌آموزان است.
به گزارش معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، سیده فرانک موسوی با تشریح جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان خوزستانی در مدارس، بیان کرد: «امسال مهمترین ویژگی ثبت‌نام مدارس نوبت دهی الکترونیکی بر بستر سامانه شاد به خانواده‌ها برای مراجعه به مدارس است. البته ثبت‌نام حضوری دانش‌آموزان فقط شامل پایه اول دبستان، هفتم متوسط اول و دهم متوسطه دوم و با رعایت کامل موارد بهداشتی خواهد بود و سایر پایه‌های تحصیلی والدین نیاز به مراجعه حضوری ندارند.»
وی در ادامه با اشاره به ابلاغ شیوه نامه ثبت‌نام به مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر استان، عنوان کرد: «مدیران واحدهای آموزشی باید مفاد این شیوه‌نامه را همراه با شماره تلفن‌های ستاد نظارت بر ثبت‌نام استان و منطقه و مبلغ کتب درسی در تابلوی اعلانات و در معرض دید
مراجعه کنندگان نصب کنند.»
دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: «یکی از موارد مهمی که متولیان امر ثبت‌نام دانش‌آموز باید به آن توجه کنند حفظ کرامت والدین و مراجعان به مدرسه است. در این راستا ضروری است همکاران مسئول ثبت‌نام نسبت به اجرای کامل شیوه نامه‌های ثبت‌نام اقدام و از ایجاد ازدحام در محل ثبت‌نام جلوگیری کنند.»
موسوی اضافه کرد: «خانواده‌ها هم اکنون می‌توانند با مراجعه به پنل خود در سامانه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) نسبت به اخذ نوبت الکترونیکی اقدام کنند. در این سامانه نزدیک‌ترین مدارس به محل زندگی دانش‌آموز به والدین دانش‌آموزان پیشنهاد می‌شود تا با اخذ نوبت بتوانند در زمان مقرر و با در دست داشتن مدارک اعلام شده به مدرسه مراجعه کنند.»