دانشجویان ساکن مناطق قرمز به خوابگاه مراجعه نکنند

دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد؛

دانشگاه علم و صنعت ضمن اعلام اینکه از فردا خوابگاه ها بازگشایی می شوند، شرایط حضور دانشجویان را برای استقرار در خوابگاه تشریح کرد.

دانشگاه علم و صنعت ضمن اعلام اینکه از فردا خوابگاه ها بازگشایی  می شوند، شرایط حضور دانشجویان را برای استقرار در خوابگاه تشریح کرد.
به گزارش مهر، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد خوابگاه‌ها از امروز ۱۵ فروردین ماه رأس ساعت ۸ صبح بازگشایی خواهند شد.
آن گروه از دانشجویانی که با اسکان آن‌ها در پیشخوان خدمت سامانه گلستان موافقت شده با رعایت نکات زیر می‌توانند از تاریخ مذکور به خوابگاه‌های جانمایی شده خود مراجعه کنند:
۱- ارائه گواهی سلامت (تأییدیه پزشک با درج مهر) به تاریخ روز جهت ورود به خوابگاه الزامی است.
۲- توصیه می‌شود که دانشجویان محترم تا حد امکان به صورت تدریجی و طی روزهای هفته به خوابگاه‌ها مراجعه کنند.
۳- امکان أخذ گواهی سلامت از پزشک مستقر در اداره بهداشت و درمان دانشگاه صرفاً در روزهای اداری از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ فراهم است.
۴- طبق هماهنگی به عمل آمده با نیروهای حفاظت فیزیکی مستقر در خوابگاه‌ها، از حضور دانشجویانی که با اسکان آنها در پیشخوان خدمت سامانه گلستان موافقت نشده است و دانشجویان فاقد گواهی سلامت جلوگیری به عمل می‌آید و امکان اسکان آنها به هر صورتی (ساعتی، 
موقت و …) امکانپذیر نیست.
تذکر: دانشجویان گرامی که ساکن مناطق قرمز اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند، از مراجعه به خوابگاه‌ها جدا خودداری کنند و قبل از عزیمت به تهران با واحد اسکان مدیریت امور خوابگاه‌ها به صورت تلفنی هماهنگی لازم را به عمل آورند.