پیش‌بینی محمد بنا از مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است که نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی آسیایی باید حداقل دو سهمیه المپیک را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است که نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی آسیایی باید حداقل دو سهمیه المپیک را کسب کنند.
شاگردان محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی  برای کسب سه سهمیه باقی مانده المپیک راهی آلماتی شدند. محمدرضا گرایی، حسین نوری و محمدهادی ساروی امیدهای ایران در گزینشی آسیایی برای کسب سهمیه هستند.
محمد بنا که در کنار کار فنی، همیشه یک مربی روانشناس بزرگ بوده، در خصوص شانس کسب سهمیه در گزینشی پیش‌رو به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: طبیعتا یک مقداری کار در وزن 67 کیلوگرم سخت است، ولی دو کشتی‌گیر دیگرمان دیگر باید سهمیه را بگیرند.
وی ادامه داد: برای این مسابقات رنکینگ گذاشتند و هادی ساروی که سال گذشته طلا گرفت، رنکینگ یک را دارد و کره هم رنکینگ آن طرف را، اما بعید نیست که زرنگی کنند و قزاقستان را بگذارند آن گروه و نماینده قرقیزستان را در گروه ما. کشتی‌گیر قرقیزستان هم در 97 کیلوگرم خوب است و حریف مستقیم ساروی محسوب می‌شود. حالا ممکن است از این کارها بکنند، اما قدرت بچه‌های ما هم مشخص است و آنها ثابت کرده اند که برتری محسوسی نسبت به خیلی از حریفان‌شان دارند.
سرمربی تیم ملی فرنگی تاکید کرد: در وزن‌های بالا نسبت به کسب سهمیه در آسیا امیدوارتریم، یک مقدار همانطور که گفتم در
 67 کیلو کار سخت است، ولی رضا گرایی هم کشتی‌گیر شایسته‌ای است و امیدوارم که روزش باشد و همان کشتی‌ای که از او انتظار داریم را
 بگیرد.