کسب رتبه نخست کشوری روابط‌عمومی اداره ‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان

براساس ارزیابی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بر پایه عملکرد ۵۸ روابط عمومی ادارات کل «راه و شهرسازی» و «راهداری و حمل و نقل جاده‌ای» کشور در سال ۱۳۹۹، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان توانست در بین تمامی استان‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

اصفهان-آرزوخدایی
براساس ارزیابی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بر پایه عملکرد 58 روابط عمومی ادارات کل «راه و شهرسازی» و  «راهداری و حمل و نقل جاده‌ای» کشور در سال 1399، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان توانست در بین تمامی استان‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: براساس آخرین ارزیابی بعمل آمده توسط مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در مجموع ارزیابی عملکرد اخبار 58 اداره کل، شامل ادارات «راه و شهرسازی» و «راهداری و حمل و نقل جاده‌ای» استان‌ها در سال گذشته، اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان توانست در رتبه اول کشوری قرار گیرد.
وی افزود: مطابق با جدول ارزیابی اخبار، ادارات کل «راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان» و «راه و شهرسازی همدان» به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در سال گذشته فعالیت‌های این اداره براساس برنامه عملیاتی تدوین شده انجام پذیرفت. که در این برنامه، "ایجاد روابط عمومی تحلیل‌گر بر مبنای سایبر" به عنوان هدف اصلی و کلان در نظر گرفته شده بود.
وی با بیان اینکه روابط عمومی کارآمد زمانی ایجاد می‌شود که بتواند خدمات انجام شده را با استفاده از ابزارهای نوین در سطح وسیع اطلاع‌رسانی کند، اذعان داشت: این اداره با شناخت و درک وضع موجود و در راستای انطباق وظايف با آيين‌نامه «نحوه فعاليت، وظايف و اختيارات روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرايی» همواره سعی کرده با ارائه خدماتی متمایز، حوزه ای پویا، پاسخگو و مورد اعتماد را ایجاد کند.
کحال‌زاده با اشاره به ارزشیابی به عمل آمده از عملكرد روابط عمومی‌ها و كسب نتایج منتشر شده خاطرنشان کرد: كسب این رتبه مرهون تلاش، همراهی و همكاری همه عزیزان بخصوص هدایت و پشتیبانی مدیركل 
راه و شهرسازی استان، معاونت‌ها و تمامی همكاران زحمتكش در تمامی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف این اداره كل و ادارات تابعه و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه است كه امیدواریم با حمایت همه جانبه همه عزیزان و مسئولین در استمرار این حركت، شاهد موفقیت‌های پیاپی و چشمگیری باشیم.