لزوم تعامل موثر دستگاه های اجرایی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در گرو تعامل موثر دستگاه های اجرایی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است.

اراك-خبرنگار آفرينش
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در گرو تعامل موثر دستگاه های اجرایی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است.
محمداله داد در نشست مشترک توزیع برق با شهرداری اراک و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان این مطلب افزود: این نشست برای تعامل موثر دستگاه های اجرایی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها  جهت افزایش تقویت بنیه تعاملات حوزه مدیریت خدمات برگزار شده است.
وی در مورد نامگذاری سال‌های اخیر و مخصوصا امسال با رویکرد اقتصادی گفت: سال ۱۴۰۰ نیز به مانند سال‌های اخیر با مضمون اقتصادی نام گذاری شد که نشان از اهمیت و اولویت آن در کشور است.
اله داد ادامه داد:وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا هزینه های بسیاری را به کشور تحمیل کرده است و در اغلب حوزه‌ها مانع از رشد و تولید شده که مورد توجه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی بوده است و تبدیل این محدودیت‌ها به فرصت باید در اولویت امور قرار گیرد.
شهردار کلان شهر اراک نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات و هماهنگی شرکت توزیع برق  با شهرداری گفت:هماهنگی دستگاه ها در ارائه خدمات موجب کاهش هزینه ها و بهبود مبلمان شهری خواهد بود .
علیرضا بیاتیان افزود: تالار افتخارات شهر اراک با مشارکت دستگاه های خدمات رسان به ویژه شرکت های توزیع برق ، آب و فاضلاب و گاز به 
بهره برداری خواهد رسید.
"عرفانی نسب"مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی هم در این جلسه بر هماهنگی ، انسجام و برنامه ریزی دقیق تر دستگاه های خدمات رسان جهت جلوگیری از فرآیندهای مجددحفاری و سایر امور تاکید کرد.
جابجایی شبکه برق میدان مقاومت اراک،توسعه شهری با هدف بهبود مبلمان شهری و فرهنگ سازی و ایجاد زیر ساخت برای دوچرخه سواری از موارد مطرح شده در این جلسه بود.
در این جلسه مقرر شد،تفاهم نامه سه جانبه بین دستگاهی با هدف جلوگیری از موازی کاری،انجام و بررسی کارشناسانه امور،توسعه و هماهنگی امور عمرانی و انتقال و تهاتر مطالبات از شهرداری ، شرکت آبفا و شرکت توزیع برق جهت بررسی بیشتر منعقد شود.