اجرای بیش از ۳۵۰ کیلومتر شبکه ‌گازرسانی در سال ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان :

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در گفتگو با پایگاه خبری شرکت ، از اجرای ۳۵۰ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری ،روستایی وخطوط اختصاصی صنایع طی سال گذشته در این استان خبر داد.

اجرای بیش از ۳۵۰ کیلومتر شبکه ‌گازرسانی  در سال ۱۳۹۹

گرگان-قهرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در گفتگو با پایگاه خبری شرکت ، از اجرای 350  کیلومتر شبکه گازرسانی شهری ،روستایی وخطوط اختصاصی صنایع طی سال گذشته در این استان خبر داد.
علی طالبی با اعلام مطلب فوق بیان داشت:علیرغم مشکلات و موانع موجود  ، خوشبختانه این شرکت توانست با همت و تلاش صورت گرفته بیش از
 240  کیلومترعملیات اجرایی شبکه گذاری در بخش روستاها و 60 کیلومتر شبکه گذاری نیز در مناطق شهری و حدود 50 کیلومتر در خطوط اختصاصی صنایع اجرا نماید.
وی افزود: در مجموع تا پایان سال 99  نیز این شرکت بالغ بر 9841  کیلومتر در سطح استان شبکه اجرا نموده است که در این خصوص 
6221  کیلومترعملیات اجرایی شبکه گذاری مربوطه به روستاها بوده و 3620  کیلومتر نیز مربوط به مناطق شهری می‌باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به سال 1400 که توسط رهبر معظم به عنوان سال تولید،پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی مزین شده اذعان داشت:امید است در سال جدید با تلاش مجموعه همکارن گاز گلستان ، پیمانکاران و مجریان 
پروژه های گازرسانی و درسایه همراهی و حمایت سایر سازمان‌های ذیربط و مرتع شدن موانع ، نسبت به افزایش توسعه گازرسانی در روستاها اقدام شود تا روستاهایی که شرایط گازرسانی را دارند هرچه زودتر از این موهبت الهی برخوردار گردند.