گازرسانی به ۳۰۵ واحد تولیدی و صنعتی درسال ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی:

مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی با اشاره به اینکه درراستای رونق تولید و کمک به اقتصاد کشور، تعداد ۳۰۵ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی در سال ۱۳۹۹ گازرسانی شده است، گفت: جهت کاهش آلودگی محیط زیست وهمچنین کاهش موانع تولید درسال جهش تولید این تعداد واحد تولیدی و صنعتی به جمع تولیدکنندگانی که ازنعمت گازطبیعی برخورداربودند،افزوده شدند.

اراك-خبرنگار آفرينش
مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی با اشاره به اینکه درراستای رونق تولید و کمک به اقتصاد کشور، تعداد 305 واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی در سال 1399 گازرسانی شده است، گفت: جهت کاهش آلودگی محیط زیست وهمچنین کاهش موانع تولید درسال جهش تولید این تعداد واحد تولیدی و صنعتی به جمع تولیدکنندگانی که ازنعمت گازطبیعی برخورداربودند،افزوده شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی محمدرضاسمیعی گفت:بی هیچ تردیدی نقش پررنگ گازطبیعی در سبد انرژی قابل توجه و چشمگیر بوده و تلاش می‏شود به جهت افزایش  تولید و کمک به رشد صنایع وحمایت از آن‏ها و همچنین حفظ محیط زیست نسبت به جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع در صنایع و واحدهای تولیدی اقدامات لازم صورت پذیرد که ازجمله آنها درسال 99 تعداد 305واحد تولیدی و صنعتی با حجم جایگزینی57 هزارو 633 مترمکعب گاز طبیعی با سوخت مایع گازرسانی شده که ازاین مقدار تعداد 109 واحد جزء مصوبه شورای اقتصاد می‏باشد.
عباس حسنی رئیس گازرسانی به صنایع شرکت گازاستان مرکزی با بیان اینکه گازرسانی به این واحدها مستلزم ایجاد زمینه ایمن و ایجاد شبکه های استاندارد است، گفت: در این راستا 63 کیلومتر شبکه گازرسانی اجرا شده و تعداد  112علمک نصب و همچنین 92 ایستگاه راه اندازی شده است.
وی در پایان اضافه کرد:هم اکنون تعداد پنج هزارو  935واحد تولیدی و صنعتی درغالب 74 جایگاه CNG و 18 شهرک صنعتی و صنایع متفرقه  مشترک گازطبیعی بوده و درحال فعالیت 
می‏باشند.