احیای کارخانه قند قهستان در سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی؛

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از احیا و راه‌اندازی مجدد کارخانه قند قهستان در سال‌جاری در شهرستان درمیان خبر داد.

احیای کارخانه قند قهستان در سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از احیا و راه‌اندازی مجدد کارخانه قند قهستان در سال‌جاری در شهرستان درمیان خبر داد.
به گزارش صدا و سیما، عباس جرجانی گفت: با توجه به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی احیای کارخانه قند قهستان در سال ۱۴۰۰سرمایه‌گذاران این مجموعه، امیدواریم کارخانه قند قهستان در سال‌جاری احیا و به چرخه تولید برگردد.
وی اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی مجدد این کارخانه را مثبت ارزیابی و افزود: با توجه به عزم سرمایه‌گذاران جدید این کارخانه و فعالیت‌ها و اقدامات در حال انجام، امید است تا مهرماه امسال و همزمان با زمان برداشت محصول چغندرقند شاهد آغاز تولید در این کارخانه باشیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت
 خراسان جنوبی گفت: سرمایه‌گذاران جدید این کارخانه برای راه اندازی هر چه سریعتر این کارخانه در حال انجام تعمیرات و تست ماشین آلات خط تولید و تجهیز بخش‌های مختلف کارخانه هستند.
جرجانی با اشاره به ظرفیت موجود در واحد‌های صنعتی غیرفعال استان گفت: احیا و راه‌اندازی مجدد واحد‌های صنعتی غیرفعالِ دارای توجیه اقتصادی، 
با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم و همچنین 
ماشین آلات در راستای تولید و اشتغال در دستور کار مجموعه سازمان است.