مهار آتش سوزی مراتع و منابع طبیعی مسجدسلیمان به همت آتش نشانان نفت

آتش نشانان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در یک عملیات سخت و جانفرسا موفق به مهار آتش سوزی مراتع و منابع طبیعی مسجدسلیمان شدند .پس از درخواست از مراجع مربوطه تیم آتش نشانی اداره HSE این شرکت همراه با یک دستگاه تانکر مجهز به دستگاه واترتندر به منطقه لادرازی واقع در دوراهی لالی عازم شدند.



آتش نشانان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در یک عملیات سخت و جانفرسا موفق به مهار آتش سوزی مراتع و منابع طبیعی مسجدسلیمان  شدند .پس از درخواست از مراجع مربوطه تیم آتش نشانی اداره HSE  این شرکت همراه با یک دستگاه تانکر مجهز به دستگاه واترتندر به منطقه لادرازی واقع در دوراهی لالی عازم شدند.
این تیم علیرغم اینکه طی 4 ماه اخیر روزانه در عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلات و مناطق مختلف شهر مسجدسلیمان حضور یافته و قوای جسمی‌شان تحلیل رفته بود اما با همت بلند در این جبهه ی سخت نیز حضور یافته و علیرغم گرمای شدید فصلی موفق شدند پس از 2 ساعت با همکاری گروه های آتش نشانی شهرداری و اداره منابع طبیعی این آتش سوزی را خاموش و مهار نمایند .
شایان ذکر است؛ بدلیل گرمای شدید فصلی 3 نفر از محیط بانان و افراد محلی که دچار گرما زدگی شده توسط تیم پزشکیاری نفت و با آمبولانس تیم حاضر در محل به مرکز درمانی اعزام شدند .