معارفه در شهرداری هشتگرد

معارفه در شهرداری هشتگرد

 

ساوجبلاغ – محمد رنجبرکهن
طی جلسه ای با حضور سرپرست شهرداری هشتگرد ، معاونین ، مسئولین حراست و بازرسی و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری ، تعدادی از مسئولین جدید معارفه و از مسئولین سابق تقدیر شد .
مهندس جلیل امینی سرپرست شهرداری هشتگرد در ابتدای جلسه از زحمات کلیه پرسنل شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان و اجرای پروژه‌های عمرانی تقدیر و تشکر نموده و تغییر و تحول در سیستم اداری را زمینه‌ساز بهره گیری از تجربیات ، ایجاد انگیزه و پویایی مجموعه دانست .
 وی با تقدیر از زحمات مسئولین سابق ، به اهمیت و نقش موضوع منابع انسانی به عنوان با ارزش ترین دارایی سازمان اشاره و اجرای دقیق وظایف سازمانی را موجب افزایش بهره‌وری دانست  و در ادامه  طی احکامی تغییراتی در حوزه اداره امور اداری و منابع انسانی صورت گرفت .
سرپرست شهرداری در تشریح وظایف و توقعات از مسئول جدید این اداره به اهمیت نظم و انضباط اداری ، حضور مستمر پرسنل ، اصلاح و ارتقای احکام کارکنان ، پیگیری جهت اجرای طبقه بندی احکام پرسنل و توجه به امور رفاهی اشاره کرد و به روز رسانی اتوماسیون اداری و انتخابات شورای کارگری را از جمله اولویت‌های کاری دانست که می بایست به صورت ویژه پیگیری گردد.
طی احکام صادره اسحاق فیروززارع به عنوان سرپرست اداره امور اداری و منابع انسانی و آقای محمد رضا کرمی به عنوان کارشناس ارزشیابی و مشاور امور اداری و کارگزینی  همچنین خانم رقیه غلامی به عنوان سرپرست کارگزینی شهرداری هشتگرد  منصوب وخانم مریم جوادان
به عنوان سرپرست امور رفاهی کارکنان  وخانم لیلا صدیقی به عنوان سرپرست دبیرخانه منصوب و معرفی گردیده و از خدمات افرادی که سابقا مسئولیتی در این بخش‏ها داشته اند قدردانی شد.