چرا میشو دوست دارد به ایران برگردد؟

با همه مخالفت های پسر میشو برای حضور دوباره پدر در فوتبال ایران، سرمربی شاهین در تلاش است برای حضور دوباره در اردوی این تیم برنامه ریزی کند.


با همه مخالفت های پسر میشو برای حضور دوباره پدر در فوتبال ایران، سرمربی شاهین در تلاش است برای حضور دوباره در اردوی این تیم  برنامه ریزی کند.
به گزارش "ورزش سه"، البته که حق با پدر است به این خاطر که کرونا همه گیر شده و اینطور نیست که فقط در ایران این ویروس وجود داشته باشد. همان طور که در ماه های اخیر شاهد بودیم انسان های زیادی در کشورهای مختلف به خاطر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد و میزان مرگ و میر در خیلی از کشورهای توسعه یافته بیشتر از ایران بوده است.اما حضور دوباره در اردوی تیم شاهین بوشهر فقط به خاطر تعهد
حرفه ای نیست. میشو کار در فوتبال ایران و شاهین را دوست دارد. بقای شاهین در لیگ برتر برای او یک برگ برنده در فوتبال ایران خواهد بود و بعد از مس رفسنجان و شاهین بوشهر می تواند حضور در تیم های بزرگ تری را تجربه کند. او در هر دو تیم با عطش خاصی کار کرده و همه این ها نشان می دهد او عاشق مربیگری و عاشق کار در فوتبال ایران است. به همه این ها باید علاقه درونی میشو برای بالا بردن سطح کاری اش در فوتبال ایران را اضافه کرد. او به خوبی می داند خیلی از مربیان هموطن او در فوتبال ایران از تیم های کوچک شروع کردند و به خاطر ثبت موفقیت های پی در پی به تیم های بزرگ تر راه پیدا کردند و سال های سال در فوتبال ایران حضور داشتند و این حضور هنوز هم ادامه دارد. میشو بعد از مس، شاهین ته جدولی را قبول کرد، این انتخاب به دلیل حضور شاهین در لیگ برتر یک گام رو به جلو بود و حالا اگر موفق شود این تیم را در جدول بازی ها نگه دارد یک گام دیگر رو به جلو برداشته است.
میشو ماموریتش نیمه تمام مانده است. به خاطر کرونا. با استارت دوباره فوتبال در ایران بدون شک او باید این ماموریت را دنبال کند. قولش به مردم بوشهر حتما از یادش نرفته که وعده ماندن داده بود. سرمربی کروات شاهین انصافا در تعطیلات زمستانی تغییرات خوبی در تیم ایجاد کرد و شاهین در شروع دور برگشت تبدیل به یکی از بهترین تیم ها شده بود و در صورت ادامه این روند در 9 هفته باقی مانده به طور حتم شانس زیادی خواهد داشت که در جدول بازی ها باقی بماند. میشو به شاهینی ها قول داده که این هفته وارد ایران خواهد شد و آستین همت را برای یک کار بزرگ دوباره بالا خواهد زد. ماندن شاهین در لیگ برتر.