دیدار با استقلال همیشه برای من سخت است

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران :

تیم فوتبال هوادار در هفته نخست لیگ برتر امروز چهارشنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.

دیدار با استقلال همیشه برای من سخت است

تیم فوتبال هوادار در هفته نخست لیگ برتر امروز چهارشنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.
سرمربی تیم فوتبال هوادار، نخستین حریف تیمش در لیگ برتر بیست و یکم یعنی استقلال را تیمی "سخت‌کوش" توصیف کرد.
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته نخست فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: چه موقعی که من مقابل استقلال بازی کردم و چه الان که برای اولین بار مقابل استقلال به عنوان مربی  قرار می‌گیرم همیشه دیدار من با استقلال خیلی دشوار بوده چون به لحاظ احساسی و شرایط قبل و خاطرات بسیار خوبی که در این تیم دارم همیشه شرایط را برای من سخت می‌کرد. می‌دانم با تیمی بازی داریم که فوق‌العاده تیم سخت‌کوش و جنگنده‌ای است. تمام توانمان را به کار می‌گیریم که انشاالله هواداران عزیز یک بازی خوب از هر دو تیم ببینند. ما هم تلاش می‌کنیم انشاالله بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. با توجه به بازیکنانی که به خدمت گرفتیم و تلفیق جوانی و بازیکنان با تجربه، مطمئن هستیم و این اعتقاد را داریم که انشاالله بازی خوبی باشد و امیدوارم هرکسی که از قاب تلویزیون بازی را می‌بیند و بقیه که در استادیوم هستند بازی خوبی را تماشا کنند.
سرمربی تیم هوادار درباره ناشناخته بودن تیمش برای سایر تیم‌ها گفت: بازی‌های اول لیگ خیلی سخت است چون شما بدون شناخت از حریف وارد می‌شوی و باید بازی رسمی انجام بدهی. ما هم به طبع تغییرات زیادی را داشتیم نسبت به لیگ یک و بازیکنانی جذب کردیم بازیکنان با تجربه‌ای هستند و من اعتقاد دارم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. مطمئن باشید که بچه‌ها با تمام توان و تمام انگیزه‌ای که دارند می‌خواهند کار بکنند و نتیجه بگیرند.
سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد شرایط مدیریتی تیمش خاطرنشان کرد: چندین جلسه در این باره برگزار کردیم. خیلی نفرات از خرید تیم صحبت کردند اما اتفاقی رخ نداد. خیلی داستان در مورد مدیریت داشتیم. من نمی‌توانستیم اوضاع مالی تیم لیگ برتری را فراهم کنم و باید مالکیت واگذار می‌شد که این اتفاق رخ داد و گروه خوبی کار را به دست گرفتند و من هم تنها به عنوان سرمربی در خدمت تیم هستند.