اولین تندیس کنفرانس ملی فناوری‎های صنعتی در حوزه مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک

شرکت گازاستان مرکزی کسب کرد؛

شرکت گازاستان مرکزی کسب کرد؛ اولین تندیس کنفرانس ملی فناوری‎های صنعتی در حوزه مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک


اراک-خبرنگار آفرینش
اولین کنفرانس ملی فناوری‎های صنعتی درحوزه مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک با حضور نمایندگان مراکز صنعتی و علمی استان و به صورت ویدیو کنفرانس با سراسر مراکز دانشگاه های صنعتی کشور و با حضور نمایندگان شرکت گاز استان مرکزی در دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی،دراین همایش،ابتدا آشتیانی رئیس دانشگاه صنعتی اراک پس ازخیرمقدم به ایرادسخنرانی درحوزه فناوری‏های صنعتی درمهندسی مکانیک در کشور پرداخت ، سپس حاجی زاده دبیراولین همایش کنفرانس ملی فناور‎یهای صنعتی نیز به سخنرانی در حوزه های مهندسی مکانیک  پرداخت و گفت: امید است دانشگاه صنعتی اراک بتواند در جهت بالندگی درتمامی حوزه های شرکت گازاستان مرکزی گام‎های موثری بردارد و در همین راستا تعاملات و ارتباط خوب و موثری در صنعت بین دانشگاه صنعتی و شرکت گاز استان مرکزی ایجاد گردیده است.
در ادامه داود شفیعی رئیس اداره گازناحیه یک شهرستان اراک درخصوص تولید انرژی و استفاده ایمن و بهینه در مصرف گازطبیعی به عنوان سوخت پاک به ایرادسخنرانی پرداخت و به تعاملات علمی وصنعتی شرکت گازاستان مرکزی و دانشگاه صنعتی اراک تاکید نمود.
شایان ذکر  است در پایان  مراسم، اولین تندیس کنفرانس ملی و فناوری که از سوی دانشگاه صنعتی اراک تهیه گردیده بود،به علیرضا معتمدی رئیس امورپژوهش و فناوری شرکت گازاستان مرکزی تقدیم شد.