آبرسانی به یک هزار روستای خوزستان تا دهه فجر امسال

آبرسانی به یک هزار روستای خوزستان تا دهه فجر امسال

 



طرح‎های آبرسانی به یک هزار روستای خوزستان تا دهه فجر امسال به پایان می‎رسد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نشست بررسی طرح‌های آبرسانی و برنامه ریزی برای عبور از کم آبی در تابستان ۱۴۰۱ در سرسرای اداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت:هر هفته که تاسیسات تامین و توزیع آب روستایی تکمیل شود وارد مدار بهره برداری می‏شوند. محمد رضا کرمی نژاد افزود: از همه امکانات موجود برای تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ، خطوط آبرسانی و شبکه‌های توزیع در مناطق روستایی که با مشکل کم آبی رو به رو هستند استفاده خواهد شد تا تابستان آینده پایداری آب آشامیدنی در روستاهای خوزستان به نقطه قابل قبول برسد.
وی ادامه داد:به میمنت ایام دهه فجرامسال ، آئین نمادین بهره برداری از طرح آبرسانی به یک هزار روستا با حضور مسئوولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد:با بهره‌برداری از شبکه‌های تامین و توزیع آب در این روستاها ، مشکلات کم آبی در تابستان ۱۴۰۱ به حداقل ممکن خواهد رسید.
کرمی نژاد گفت:هر هفته به صورت دوره ای میزان پیشرفت و موانع کاری در طرح‌های آبرسانی روستایی خوزستان با حضور مدیران و مجریان این طرح‌ها مورد بررسی قرار می گیرد تا سرعت اجرایی طرح‏ها کند نشود.