دیدار هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با مدیر کل صدا و سیما

دیدار هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با مدیر کل صدا و سیما

 



اصفهان-راعی
در سومین روز از آذرماه ۱۴۰۰ اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در راستای هم افزایی و استفاده بیشتر  از ظرفیت رسانه ملی در انعکاس فعالیت‌های خیرین و مشکلات فضاهای آموزشی استان با مدیر کل صدا و سیما دیدار نمودند .
در این دیدار که سرپرست اداره کل نوسازی مدارس نیز حضور داشت ، دکتر ملااحمدی رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات ارزشمند انجام شده توسط خیرین نیک اندیش مدرسه ساز طی ۲۳ سال فعالیت مجمع خیرین اظهار داشت نگاه خیرین به این حوزه فقط به ساخت بنای مدرسه محدود نمی‎شود و این عزیزان با علاقه مندی فراوان مسائل آموزشی و پرورشی دانش آموزان را نیز پیگیری می‎نمایند. وی از مجامع خیرین مدرسه ساز به عنوان بزرگترین و استوارترین تشکل مردم نهاد کشور نام برد که با ترویج و توسعه کار خیر مقدمات توسعه فرهنگ و افزایش سطح دانایی و آگاهی آحاد مردم را فراهم می‎نماید .
دکتر عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای اصفهان نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه کار خیر در جامعه ، توجه ویژه خیرین به آموزش و پرورش را بزرگترین و بالاترین اقدام خیرخواهانه برشمرد و آمادگی مجموعه صدا و سیما را در پوشش برنامه‎های مرتبط با مدرسه سازی اعلام نمود .
در این جلسه اعضای هیات مدیره نیز دیدگاه‎ها و انتظارت خود  از برنامه سازان صدا و سیما را مطرح نمودند .