ناصر ابراهیمی مربی اسبق تیم ملی فوتبال: دربی ستاره نداشت

ناصر ابراهیمی مربی اسبق تیم ملی فوتبال: دربی ستاره نداشت

 

 


ناصر ابراهیمی مربی اسبق تیم ملی فوتبال در مورد دربی 97 گفت : صحبت‌هایی که آجرلو مدیرعامل استقلال  قبل از دربی انجام داد استرس را به هر دو تیم وارد کرد. آسان‌ترین مسابقه برای دروازه‌بان‌های دو تیم بود. خبری از شوت و ارسال‌های با برنامه نبود و دروازه‌ بان‌ها حتی یک شیرجه هم نزدند.
وی افزود: در این دربی دو تیم یک ستاره هم نداشتند. بازیکنی مثل علی پروین، علی کریمی، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی و... در میدان حضور نداشت. بازیکنان خوب لژیونر شدند. حتی وحید امیری که همیشه ستاره است هم در این بازی به چشم نیامد. بازیکنان برای رفع تکلیف بهم پاس می‌دادند و هیچ برنامه‌ و تاکتیکی در این بازی نبود.
وی با اشاره به اخطارهایی که نیمکت نشینان در فوتبال کشورمان دریافت می‌کنند، گفت: این مساله عجیبی است که در فوتبال‌ امروزمان شاهدیم. مدام مربیان و نیمکت نشینان به داور معترض می‌شوند در حالیکه باید برای اعتراض زیاد به داوران محرومیت‌های سنگینی وضع شود. بازی بایرن مونیخ و دورتموند را دیدید در این مسابقه هم اشتباه داوری پیش آمد اما هر کسی کار خودش را انجام داد. در حالیکه در فوتبال ما حتی مربی دروازه‌بان‌ها هم می‌آید و کارت زرد می‌گیرد.