قدردان زحمات مدیران و معلمان دانش‌آموزان استثنایی هستیم

مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران در آیین گرامیداشت هفته معلولان:

مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران در آیین گرامیداشت هفته معلولان با بیان اینکه قدردان زحمات مدیران و معلمان دانش‌آموزان استثنایی هستیم، گفت:دو ویژگی مهم مدیر و معلم الهام بخش را در مدیران و معلمان اینگونه مدارس می‌بینیم.

ساری-امیر حسین طاهریان
مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران در آیین گرامیداشت هفته معلولان با بیان اینکه قدردان زحمات مدیران و معلمان دانش‌آموزان استثنایی هستیم، گفت:دو ویژگی مهم مدیر و معلم الهام بخش را در مدیران و معلمان اینگونه مدارس می‌بینیم.
همزمان با هفته بزرگداشت معلولین، علیرضا سعدی‌پور با همراهی جعفری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران، خورشیدی مدیر
 ناحیه ۲ آموزش و پرورش ساری و یزدان‌پناه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دبستان با نیازهای ویژه امام جواد (ع) جهت تجلیل و قدردانی از معلمان و نواختن زنگ هفته جهانی معلولین حضور یافت.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان در این مراسم پس از اجرای هنرمندانه دانش‌‌آموزان با نیازهای ویژه خاطر نشان کرد: امروز نظاره‌گر فرزندانی هستیم که علی‌رغم معلولیت‌ها دارای استعدادهای فراوان هستند و با وجود معلولیت محدودیتی برای بروز استعدادهایشان وجود ندارد و درود می‌فرستیم بر معلمان و مدیران فداکار که با کمک‌های خود بستر رشد و تعالی این دانش‌آموزان را فراهم می‌کنند.
سعدی‌پور با بیان اینکه آثار هنری و فعالیت‌های فرهنگی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بیانگر احساسات پاک و توانمندی‌ بینظیر آنان است تصریح کرد: بسیار لذت‌بخش است که اینجا شاهد شعر خوانی و ابراز احساس دانش‌آموزان عزیز هستیم و این امر مسئولیت ما را بیش از پیش نسبت به این عزیزان سنگین می‌کند امید داریم آموزش و پرورش بتواند قدردان زحمات خانواده‌ها و معلمان و مربیان گرامی باشد.
وی در ادامه افزود: اگرچه مشکلات بسیاری پیش‌روی دانش‌آموزان اسثنایی وجود دارد اما با همدلی و هم‌افزایی همه تلاش خود را برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات فرزندان در زیست بوم جدید به کار می‌گیریم.
این مقام مسئول گفت: بنا داریم آنچه در توانمان است را برای پیگیری بعضی از مشکلات مدارس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استفاده کنیم و کمک‌هایی را از خیرین نیک اندیشی جمع‌آوری کنیم خیرینی که همیشه دستگیر ما بودند و در سال گذشته قریب به ۳۷ هزار ابزار هوشمند توسط خیرین تهیه کردیم دستمریزاد می‌گوییم به خیرین نیک اندیش و باز هم از سازمان‌های مردم نهاد درخواست همکاری داریم تا وارد کار شوند.
شایان ذکر است؛ در پایان این آیین باشکوه مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران با همراهی مسئولین حاضر در مراسم با نواختن زنگ گرامی‌داشت هفته معلولان، از معلمان و مدیران مدرسه امام جواد(ع) تجلیل کرد.