سامانه بارنامه الکترونیکی در شرکت ملی حفاری راه‌اندازی شد

سامانه بارنامه الکترونیکی در شرکت ملی حفاری راه‌اندازی شد

 

 

 


رئیس حراست شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد که سامانه بارنامه الکترونیکی با هم‌افزایی و همکاری اداره حراست و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای نخستین‌ بار در این شرکت طراحی، نصب و راه‌اندازی شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیاوش سهرابی‌مقدم درباره سامانه بارنامه الکترونیکی گفت: این نرم‌افزار به پیشنهاد و پیگیری مستمر اداره حراست و با تلاش و کوشش همکاران مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت، طراحی شده و هم‌اکنون به‌طور کاربردی استفاده شده است.
وی با بیان اینکه تا پیش از این بارنامه‌ها به‌صورت کاغذی صادر می‌شد که معایبی متوجه آن بود، گفت: از مزیت‌های سامانه الکترونیکی، پایش کالا از مبدا تا مقصد است که به روال معمول در سطح کارگاه‌ها و دستگاه‌های حفاری مستقر در مناطق خشکی و دریایی در نقاط نفت‌خیز کشور انجام می‌شود.
رئیس حراست شرکت ملی حفاری ایران، تهیه این نرم‌افزار را
در سطح شرکت ملی نفت ایران، کم‌نظیر دانست و افزود: در دسترس بودن به‌لحظه اسناد و بارنامه‌ها، حذف روزانه یک هزار و ۵۰۰ برگ کاغذ و کاهش هزینه‌های بایگانی از دیگر مزیت‌های این برنامه به‌شمار می‌آید.
سهرابی‌مقدم اهتمام مدیریت ارشد شرکت در این زمینه را مهم و در شتاب‌بخشی در تحقق و تهیه این  نرم‌افزار کارساز دانست و ضمن تشکر از همکاری و همیاری کارشناسان مدیریت فاوا در شرکت، اظهار کرد: تأمین سخت‌افزارهای مورد نیاز از جمله رایانه و همسو با آن آموزش کارکنان مرتبط با کاربست سامانه از اقدام‌های انجام‌شده برای راه‌اندازی این سیستم است.وی گفت: هم‌اکنون میانگین روزانه  ۳۰۰ بارنامه الکترونیک در شرکت صادر شده است که با  تکمیل سامانه و بهره‌گیری کامل از آن، این رقم افزایش می‌یابد و به صورت ۱۰۰ درصدی عملیاتی و آثار مثبت و مزیت‌های کیفی و کمی آن در گردش کار ملاحظه می‌شود.
رئیس حراست شرکت ملی حفاری ایران با درخواست از مدیریت‌های مرتبط در همکاری مؤثر و مستمر با فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت تا روزآمدی کامل سامانه و رفع نواقص فنی احتمالی که در حین کار مشخص می‌شود، اظهار کرد: اسناد و بارنامه‌های کاغذی موجود نیز  اسکن و در سامانه جدید بایگانی می‌شود.