تصادف زنجیره ای اتوبوس با ۴ خودرو در آزادراه کاشان-قم

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخورد و واژگونی چهار خودرو با یک اتوبوس در اتوبان قم به کاشان ۹ مصدوم به جای گذاشت.



 رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخورد و واژگونی چهار خودرو با یک اتوبوس در اتوبان قم به کاشان ۹ مصدوم  به جای گذاشت.
حسین ریاحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۲۳:۱۳ روز
(سه شنبه-۲۳ آذر) طی تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس کاشان، واژگونی و برخورد زنجیره ای پنج خودرو در اتوبان کاشان به قم گزارش شد.                
وی افزود: این حادثه منجر به واژگونی یک دستگاه کامیون و یک خودرو پژو پارس و برخورد دو خودرو سواری و یک دستگاه اتوبوس شده بود که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس
هلال احمر به محل حادثه در نزدیکی عوارضی کاشان اعزام شدند.
رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ کاشان پس از امداد رسانی اولیه در محل، هشت نفر از مصدومان را برای درمان تکمیلی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند که سه نفر از آنان متاسفانه بدحال بودند و یک نفر از مصدومان نیز در محل، مورد درمان سرپایی قرار گرفتند.
ریاحی گفت:این حادثه، خوشبختانه هیچ فوتی نداشت و علت این حادثه توسط عوامل پلیس در حال بررسی است و کارشناسان آتش‌نشانی و هلال احمر نیز در این عملیات مشغول امداد رسانی بودند.