استاندار بوشهر:از سرگیری تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در ادارات بوشهر

استاندار بوشهر:از سرگیری تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در ادارات بوشهر

 


استاندار بوشهر از تعطیلی ادارات و سازمان‌ها در روزهای پنجشنبه
هر هفته ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی استان بوشهر خبر داد و گفت:این تعطیلی شامل معاونان استاندار و مدیران استانی و شهرستانی نمی‌شود.
احمد محمدی‌زاده در نشست مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر فعال شدن سامانه بارشی استان بوشهر اظهار داشت:لازم است تیم‌های امدادی با تجهیز کامل در شرایط آماده‌باش قرار داشته باشند.
وی باتأکید بر مدیریت مصرف آب، برق و گاز افزود: برای جلوگیری از بروز ‌مشکلات ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در آب، برق و گاز امری مهم و ضروری است.
استاندار بوشهر حفظ پایداری شبکه برق را منوط به مدیریت مصرف دانست و افزود: بر اساس گزارش شرکت توزیع نیروی برق و دستگاه‌های متولی تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه نقش مهمی در کاهش مصرف برق به‌ویژه در ساعت پیک و اوج مصرف دارد.
محمدی‌زاده با اشاره به برقراری تعطیلات ادارات و سازمان‌های دولتی در روز پنجشنبه هر هفته تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها به استثنا دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان، عملیاتی، بهداشتی، درمانی، پادگان‌های نظامی و انتظامی از هفته آینده
تا اطلاع ثانوی روز پنجشنبه تعطیل اعلام می‌شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، وی با بیان اینکه این تعطیلی تنها شامل کارکنان است تصریح کرد: این تعطیلی شامل معاونان استاندار و مدیران استانی و شهرستانی نمی‌شود
 و با توجه به اینکه ساعت کار کارمندان دولت 44 ساعت در هفته
تعیین شده باید این سقف رعایت شود.
استاندار بوشهر افزود: ساعت جدید کاری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در بخشنامه‌ای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر به ادارات ابلاغ می‌شود.