مقابل تیم‌های لیگ یکی باید وحشت داشته باشیم

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان:

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان: مقابل تیم‌های لیگ یکی باید وحشت داشته باشیم

 

 


مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی گفت: در لیگ یک شناخت خوبی از قشقایی دارم و می‌دانم که تیم سابقه‌داری هستند و در این فصل نیز نتایج خوبی گرفته‌اند. اگر تمرکز نداشته باشیم، ضربه می‌خوریم. با تمام توان و تمرکز باید در این دیدار حضور پیدا کنیم.
سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه تیمش مقابل پرسپولیس و استقلال شکست خورده و دچار افت شده است، گفت: دچار افت نشدیم. ما در این دیدارها به خصوص مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم.
حسینی درباره شناختش از «مهدی رجب‌زاده» سرمربی قشقایی که اولین سال حضورش در سرمربیگری است، عنوان کرد: او خیلی به مربیگری علاقمند بود و حالا برایش آرزوی موفقیت دارم. شناخت زیادی از او ندارم. انشاالله سال‌های سال در کارش موفق باشد و روز یکشنبه هم یک بازی خوب باهم داشته باشیم.وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به بازی در جام حذفی، تغییراتی در ترکیب به وجود خواهد آورد یا نه، گفت: با توجه به فشردگی بازی‌ها و اینکه در هشت روز دو بازی سنگین با استقلال و پرسپولیس داشتیم و حالا هم باید در جام حذفی حاضر شویم، حتما باید تغییراتی در ترکیب داشته باشیم.