استفاده از ظرفیت‎های مشترك با هدف توسعه شهری

در جلسه تعامل مدیریت شهرداری امیدیه با سرپرست مدیریت خدمات شرکت آغاجاری مطرح شد؛

در راستای هم افزایی و مشارکت در فعالیت‎های عام المنفعه جلسه تعامل رئیس شورای شهرو سرپرست شهرداری امیدیه با سرپرست مدیریت خدمات شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.



اهواز-محمدي
در راستای هم افزایی و مشارکت در فعالیت‎های عام المنفعه جلسه تعامل رئیس شورای شهرو سرپرست شهرداری امیدیه با سرپرست مدیریت خدمات شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.
این نشست به میزبانی شرکت آغاجاری و با حضور کمایی سرپرست مدیریت خدمات، لکی رئیس خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات، زیدونی رئیس روابط عمومی ،حسینی رئیس دفتر مدیر عامل شرکت آغاجاری و طالب دیلمی رئیس شورای شهر ،جلال قنواتی سرپرست شهرداری و سعیدی  کارشناس ارشد شهرداری امیدیه برگزار شد.
مهندس اله مراد کمائی در این جلسه  یکی از مولفه های اصلی موفقیت در فعالیت‏ها را اجرای کارها بصورت منسجم و گروهی دانست و عنوان کرد:در همین راستا شرکت آغاجاری آمادگی لازم  جهت مشارکت در فعالیت‏های عام المنفعه شهر امیدیه را دارد.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت‏های موجود بر توسعه مبلمان شهری و فضای سبز،زیباسازی مبادی ورودی شهر، ایجاد ساز و کار مناسب جهت حفظ منابع موجود و دارایی‏ها، انسجام فعالیت‏ها و تعامل همه جانبه برای استفاده حداکثری از ظرفیت‎های موجود تاکید نمود.
در ادامه رئیس شورای شهر امیدیه ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه گفت:تفکر حاکم در شورای شهر تفکر تعاملی و ارتباط دوسویه با مجموعه نفت و گاز آغاجاری است و ما اعتقاد داریم این دو مجموعه می‏توانند مکمل هم باشند.
طالب دیلمی بیان کرد:امیدوارم با تداوم این نشست‏ها و اتخاذ راهکارهای مناسب بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را مرتفع سازیم.
سرپرست شهرداری امیدیه نیز در این جلسه با تشریح اقدامات مجموعه شهرداری در این چند ماه گذشته بیان کرد: در حال حاضر همکاری خوبی بین دو مجموعه بر قرار شده و امیدوارم با تشکیل یک کارگروه فنی تخصصی مشترک بتوانیم با تعامل و هم افزائی در جهت پیشرفت و آبادانی شهر امیدیه گام برداریم.